۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۴۷۰۷۹
مسئول مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه خبر داد؛

تهیه ۱۲ جلد درسنامه امین و ۵۵ عنوان کتاب در موضوعات مختلف برای مبلغان

تهیه ۱۲ جلد درسنامه امین و ۵۵ عنوان کتاب در موضوعات مختلف برای مبلغان
حجت الاسلام مقدمی با اشاره به این که رسالت مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه تهیه محتوا و ارائه روش های تبلیغی است از تهیه ۱۲ جلد درسنامه امین و ۵۵ عنوان کتاب در موضوعات مختلف برای مبلغان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقدمی مسئول مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه در دیدار با حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل و جمعی از دبیران و مسئولان خبرگزاری رسا، با اشاره به رسالت مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه اظهار داشت: وظیفه ما در این مرکز تهیه محتوا و روش برای مبلغان در عرصه تبلیغ است که برای این منظور کتاب ها و نشریه های متنوع و مختلفی تولید و درحال انتشار است.

وی افزود: تعداد 6 نشریه در این زمینه تولید می شود که از جمله آنان می توان به مجله مبلغان اشاره کرد؛ همچنین مجله سفیر امین که مخاطبان آن دانش آموزان هستند و مجله خانواده مبلغان که برای خانواده های مبلغان تولید و منتشر می شود.

مسئول مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه بیان داشت: در این مرکز تعداد 55 عنوان کتاب شروع به چاپ کرده ایم که به زودی چاپ آنان کامل و به دست مبلغان خواهد رسید و در این کتاب ها به موضوعات مختلف و روش تبلیغ در مراکز مختلف پرداخته شده که تمامی این کتاب ها جلد دوم نیز خواهند داشت و در آن، آموزش های لازم تبلیغی در موضوعات مختلف و متناسب با اقشار مختلف جامعه ارائه خواهد شد.

تهیه ۱۲ جلد درسنامه امین برای مبلغان و ۵۵ عنوان کتاب در موضوعات مختلف برای مبلغان

حجت الاسلام مقدمی ابراز کرد: کتاب هایی درباره احکام دانش آموزی در این مرکز تولید شده است که شامل کلاس اول تا دوازدهم می باشد که برخی از این کتاب ها تکمیل شده و بقیه نیز درحال تکمیل می باشند و امیدواریم تا آخر سال تکمیل شوند.

وی افزود: تعداد 12 جلد درسنامه امین برای مبلغان امین تهیه کرده ایم که بعد از تکمیل و چاپ در اختیار مبلغان قرار خواهند گرفت و در این کتاب ها مسائل و موضوعات مختلف مورد تدریس برای دانش آموزان تدوین و مورد بحث قرار گرفته است.

مسئول مرکز پژوهش های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه با اشاره به این که در این مرکز پایان نامه های موضوعات تبلیغی طلاب مورد پذیرش قرار گرفته و تصویب می شوند بیان داشت: در موضوعات تبلیغ، پایان نامه های سطح 3 و 4 تبلیغ مرکز تخصصی تبلیغ و سفیران هدایت تعداد بیش از 50 موضوع تصویب شده و کارهای آنها درحال انجام است و تعداد 17 پایان نامه دفاع شده است که پایان نامه ها روند رو به رشدی را داشته و طلاب بدون تاخیر و با صرفه جویی در وقت، می توانند پایان نامه های خود را پیگیری کنند.

تهیه ۱۲ جلد درسنامه امین برای مبلغان و ۵۵ عنوان کتاب در موضوعات مختلف برای مبلغان

ارسال نظرات