۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۷۴۷۱۲
علامه فضل الله:

جهان استکبار بداند که دوران شکنجه امت ها سرآمده است

خبرگزاری رسا ـ علامه فضل الله با هشدار نسبت به تلاشهای فتنه انگیز و سلطه جویانه آمریکا علیه ملتها وامتهای مظلوم، افزود: جهان استکبار باید بفهمد که دوران شکنجه امت ها بدون هیچ گونه واکنشی در مقابل آن سر آمده است و دیگر باز نخواهد گشت.
فضل الله


به گزارش خبرگزاری رسا، علامه سید محمد حسین فضل الله، مرجع تقلید برجسته شیعه در لبنان، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه بیروت که در مسجد امامین الحسنین(ع) در منطقه حاره حریک برگزار شد، با اشاره به تهدید اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان، گفت: دشمن تهدیدهای خود را از سرگرفته و از وضعیتی صحبت می کند که احتمالا به جنگ فراگیر با لبنان و سوریه کشیده شود.

وی با اشاره به گفته وزیر جنگ دشمن که بر ضعیفان رحم نخواهیم کرد و اینکه سازش سیاسی تا زمانی که طرف مقابل تصور می کند که اسراییل ضعیف است و می توان تضعیفش کرد، امکان پذیر نیست، گفت: فریب و نیرنگ صهیونیستی بدین سان ادامه می یابد که از یک سو با تهدیدهای سیاسی وعده آغاز جنگی دوباره می دهد و از سوی دیگر، با ترورهای امنیتی در امارات و سوریه و حتی ایران قصد ارعاب دارد.

علامه فضل الله با اشاره به تلاش دشمن برای دور نگاه داشتن دولت های اسلامی و عربی از یاری رساندن به مسلمانان در برابر ماشین قتل و کشتار و ویرانی، گفت: شایسته است که دست اسراییل را که افکار جهانیان را به بازی گرفته است برای همگان رو کنیم و این دشمن دغل را که تظاهر به صلح جویی می کند، در حالی که تنها به دنبال جنگ افروزی است، رسوا سازیم.

وی همچنین خواهان آمادگی امت اسلام در برابر هرگونه فتنه و سناریوی سلطه جویانه ای شد و افزود: جهان استکبار باید بفهمد که دوران شکنجه امت ما بدون هیچ گونه واکنشی در مقابل آن سر آمده است و دیگر باز نخواهد گشت.

این مرجع تقلید برجسته شیعه در لبنان با اشاره به فتنه انگیزی جنایتکاران و انفجارهای اخیر در عراق علیه زائران کربلا، هدف جنایتکاران را ایجاد فضایی پرتنش و فتنه آمیز و زمینه چینی برای ماندن بیشتر اشغالگران و کنترل انتخابات و جنبش سیاسی در عراق دانست و گفت: بهترین راه مبارزه با این جنایتکاران حفظ صحنه داخلی و ملتزم شدن به خط وحدت اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه لبنان که به عنوان پایگاهی مستحکم در برابر دشمن اشغالگر و متجاوز قرار گرفته است، از آنها خواست تا در پاسداری از ثبات و استقرار کشور بکوشند و از ناکام ماندن دولت و مرگ اقتصادی و اجتماعی آن جلوگیری کنند./981/الف

ارسال نظرات