۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۷۴۷۳۷۸
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی:

طوفان الاقصی معادلات منطقه را تغییر داد

طوفان الاقصی معادلات منطقه را تغییر داد
رئیس جامعه المصطفی العالمیه دستاورد مهم عملیات طوفان الاقصی را انزوای اسرائیل و حامیانش در افکار عمومی دانست و گفت: طوفان الاقصی معادلات منطقه را تغییر داد و نقطه عطفی در تاریخ منطقه ما شد که نمی شود قبل و بعد آن را یکی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به تحولات جهانی پس از عملیات طوفان الاقصی گفت: حادثه طوفان الاقصی حقیقتاً طوفانی بود که آثار متعدد و دراز مدتی دارد که در آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت قدرت های استعماری و استکباری به عنوان پایگاه تمدن استعماری غرب در منطقه ایجاد شد، ابراز کرد: بنای انگلستان، فرانسه، آمریکا و سایر کشورهای حامی تاسیس این رژیم این بوده که به عنوان پایگاهی در درون دنیای اسلام و در حساس ترین منطقه جهان یعنی غرب آسیا ایجاد شود.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه طوفان الاقصی همه نقشه های طراحی شده اشغال فلسطین را بهم ریخت، تصریح کرد: این عملیات به معنی واقعی کلمه طوفانی بود و در بلندمدت آثار قابل توجهی نمایش خواهد داد، فارغ از اینکه ضعف های امنیتی و نظامی اسرائیل را به جهانیان نشان داد همه نقشه های چند ده ساله حامیان رژیم غاصب را هم بهم ریخت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: امروز افکار عمومی دنیا بیش از هر زمان دیگری در طی این هفتاد و پنج سال نسبت به مسئله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش هوشیار شده است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی آگاهی بخش افکار عمومی در سطح جهانی بود، خاطرنشان کرد: امروز دولت های منطقه خصوصاً اسلامی مجبور هستند تکلیف خودشان را در برابر افکار عمومی روشن کنند، مدت ها بود روند سازش و صلح را دنبال می کردند اما امروز بسیاری از آنها به جهت نگرانی از افکار عمومی حداقل خود را همراه با فلسطین می دانند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: طوفان الاقصی قدرت جریان مقاومت در منطقه را نشان داد، هیچگاه به این اندازه قدرت جریان مقاومت در منطقه مشخص نشده بود اما طوفان الاقصی معادلات منطقه را تغییر داد و نقطه عطفی در تاریخ منطقه ما شد که نمی شود قبل و بعد آن را یکی دانست.

وی با اشاره به اینکه صحنه منطقه پس از طوفان الاقصی تغییر کرده است، ابراز داشت: رهبری عزیز هم فرمودند رخنه هایی در رژیم صهیونیستی وارد شده که قابل ترمیم نیست البته رژیم صهیونیستی با توجه به ذات خون ریزش به دنبال ترمیم با کودک کشی و نسل کشی است که این هم از خطاهای راهبردی آنهاست چرا که افکار عمومی را بیدارتر خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان گفت: طوفان الاقصی رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش را در انزوای افکار عمومی قرار داده است و این شاید یکی از مهم ترین دستاوردهای این عملیات نظامی باشد.

ارسال نظرات