۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۴۷۵۴۵
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

کار در راه خدا نیاز به جهاد و صرف زمان دارد

کار در راه خدا نیاز به جهاد و صرف زمان دارد
اصفهان – سردار آزادی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کار برای شهدا، جهاد در راه خدا است، گفت: کار در راه خدا نیاز به جهاد و صرف زمان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار عبدالرضا آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شامگاه یکشنبه در پنجمین جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای کاشان، گفت: کار برای شهدا باید در اولویت نخست مسئولان قرار داشته باشد.

وی برگزاری کنگره شهدا را کاری ارزشمند و مهم دانست و با بیان اینکه همه برای برگزاری کنگره شهدا باید تلاش کنند، افزود: مسئولان باید فراتر از فعالیت‌های قانونی و ساختاری با در نظر گرفتن وقت و تلاش مضاعت برای برگزاری کنگره شهدا اهتمام داشته باشند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کار برای شهدا را نه دستوری بلکه با عشق و اراده و انگیزه درونی دانست و ابراز داشت: انگیزه‌های درونی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بروز و ظهور دارد.

سردار آزادی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کار برای شهدا، جهاد در راه خدا است، اظهار داشت: کار در راه خدا نیاز به جهاد و صرف زمان دارد.

وی با بیان اینکه اگر شاخصه‌های اصلی کنگره تحقق پیدا کند در تقویم سال قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: برگزاری ۷۰ یادواره طی یک سال در شهرستان کاشان کافی خوب است، اما کافی نیست.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولیدات هنری و کتاب‌هایی با موضوع شهدا در را قابل قبول ندانست و گفت: ساز و کار‌های مناسبی برای چاپ کتاب، تولید فیلم، نماهنگ و مستند داستانی در رابطه با شهدا باید تهیه شود.

سردار مرتضی عمومهدی جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان(عج) نیز با بیان اینکه هر شهید یک پرچم عزت وآزادی و افتخاراست، افزود: همه باید باور داشته باشند به شهدا مدیون هستند.

به گفته وی سال‌های ۹۶ و ۹۷هفته‌ای یک شهید مدافع حرم و امنیت در کاشان تشییع شده است و در هیچکدام از این مراسم‌ها حضور مردم نه تنها کم رنگ نبوده است بلکه افزایش نیز داشته است.

سردار سرتیپ پاسدار جواد ملکی نیز با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت کشور مدیون شهدا است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید در اولویت باشد.

به گفته وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری جلسه و دادن شعار نیست بلکه در میدان عمل باید بروز و ظهور داشته باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات