۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۴۷۶۱۸
مدیر ستاد اقامه نماز اصفهان:

تلاش مسئولان آموزش و پرورش اصفهان در حوزه اقامه نماز مدارس ستودنی است

تلاش مسئولان آموزش و پرورش اصفهان در حوزه اقامه نماز مدارس ستودنی است
اصفهان ـ حجت الاسلام رنجبر گفت: اهتمامی که دولت سیزدهم به موضوع نماز دارد و تلاش مسؤولان آموزش و پرورش استان اصفهان در حوزه اقامه نماز مدارس ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام ابراهیم رنجبر، مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان در یکصدوهفتادوسومین جلسۀ شورای آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: اهتمامی که دولت سیزدهم و آموزش و پرورش استان به موضوع نماز دارد ستونی است و جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: با ترویج نماز در بین دانش‌آموزان قطعاً مشکلاتی که امروزه در بین جامعه مشاهده می‌شود برطرف می‌شود و عدم تعادل روحی و روانی در جامعه را نماز با آرامش‌بخشی می‌تواند رفع کند.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به قسمتی از همکاری‌های آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز اظهار کرد: تاکنون بالغ‌بر ۱۱۰۰ نشست تخصصی دانش‌آموزی پیرامون نماز در سطح استان انجام شده است؛ همچنین برگزاری ۴۵۰ جلسۀ شیوه‌های دعوت به نماز و ۴۵۰ جلسۀ تشویق به نماز نیز با اساتید تخصصی برنامه‌ریزی شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی اجلاس استانی نماز در ۱۶ اسفندماه، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های متعدد نمازشناسی ویژه فرهنگیان و دانشجو معلمان و دانش‌آموزان، اجرای طرح مدرسۀ نمونه نمازی از دیگر برنامه‌های استان بوده است و در طرح مدرسۀ نمونه نمازی ۴۱ آموزشگاه را طبق شاخص‌ها در اجلاس نماز به‌عنوان برگزیده معرفی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به ظرفیت بالای ستاد اقامه نماز، آمادگی آموزش ۵۰۰ مدیر مدرسه استان را طی دوره مبین جهت آموزش‌های تخصصی نماز داریم.

حسین ثالث مؤید

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات