۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۴۷۶۹۵

گذشت یک شاکی از بدهکار خود با وساطت خادمیاران رضوی آران و بیدگل

گذشت یک شاکی از بدهکار خود با وساطت خادمیاران رضوی آران و بیدگل
اصفهان -یک طلبکار مغبون به حرمت امام رضا و با وساطت و پیگیری خادمیاران رضوی در آران و بیدگل از پنج میلیارد ریال طلب و اجرای حکم زندان این پدر خانواده گذشت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عباس آذرباد دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل سه شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران با تقدیر از کرامت و گذشت شاکی و رضایت وی برای عدم اجرای حکم زندان و بخشش مالی یک پدر خانواده گفت: این پدر خانواده دو سال قبل در کسب و کار خود با بدهی حدود ۲۰ میلیارد ریالی گرفتار شکایت طلبکار و رسیدگی قضایی شد.

وی با بیان اینکه پیگیری قضایی طلبکار منجر به صدور رأی، بازپرداخت بدهی و خسارت ناشی از آن علاوه بر هشت ماه حبس تعزیری «قطعی» برای پدر بدهکار خانواده می‌شود، افزود: خادمیاران شبکه رضوی در آران و بیدگل سه ماه قبل پس از آگاهی از این وضعیت پدر خانواده در نشست‌های متعدد با شاکی پرونده و گفت‌وگو با وی مراحل کسب رضایت را به صورت مستمر پیگیری کردند.

آذرباد با تاکید بر اینکه شاکی پرونده با عنایت امام رئوف و پیگیری خادمیاران رضوی به گذشت از دریافت ۵ میلیارد ریال خسارت خود رضایت داد، اظهار داشت: دریافت ۱۰ میلیارد ریال باقیمانده طلب خود را نیز به صورت اقساط بلند مدت رضایت داد.

به گفته وی حکم حبس قطعی پدر بدهکار خانواده با رضایت و گذشت شاکی پرونده قبل از اجرای حکم بخشیده شد و پرونده با اقدامات رسمی و حقوقی وکیل بسته و منجر به صلح، سازش و بخشش مالی شد.

لازم به ذکر است، آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» دارای ۱۶۹ خادمیار رسمی رضوی (۱۰۶ نفر زن و ۶۳ نفر مرد)، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد و تاکنون فعالیت‌های بسیار شاخصی در حوزه محرومیت زدایی و گره‌گشایی از نیازمندان و افراد آبرودار از تامین جهیزیه، سیسمونی و رضایت طلبکاران مالی با حفظ شأن و منزلت کرامت انسانی احسان جویان انجام داده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات