۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۷۳۷۳۲۰
در حمایت از فرزندپروری و جوانی جمعیت؛

پویش «یک شهر یک نفس زیر سایه خورشید» اجرا می شود

پویش «یک شهر یک نفس زیر سایه خورشید» اجرا می شود
اصفهان - خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل پویش «یک شهر یک نفس زیر سایه خورشید» را در حمایت از فرزندپروری و جوانی جمعیت اجرا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عباس آذرباد دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل یکشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: دفتر خدمت رضوی این شهرستان تمامی خیران و افراد نیکوکار را برای اجرای پویش «یک شهر یک نفس زیر سایه خورشید» در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت و فرزند پروری به یاری و مشارکت می‌طلبد.

وی با بیان اینکه پویش «یک شهر یک نفس زیر سایه خورشید» برای حمایت مادی و معنوی از تولد یک نوزاد در خانواده نیازمند اجرا می‌شود، افزود: خیران می‌توانند مبالغ نقدی خود را از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت و عابر بانک ملت با شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۹۶۵۵۵۱ و شناسه واریز ۱۳۰۰۱۱۱۰۰ به نام درآمد و هزینه آستان قدس رضوی شهرستان آران و بیدگل واریز کنند.

به گفته وی بانیان علاقه‌مند به این امرخداپسندانه می‌توانند به عشق علی ا‌بن موسی الرضا(ع) با عنوان حامی فرزند پروری خانواده‌های نیازمند را در امور پرورش نوزادی که در راه است حمایت و دغدغه والدین را برای مخارج و تامین معاش با زندگی عزتمندانه و کریمانه رفع کنند.

آذرباد با اشاره به این حدیث الکافی «ط-الاسلامیه» جلد سوم صفحه ۶ از پدر امام رضا(ع) در پاسخ شخصی که نامه به محضر حضرت فرستاد و نوشت همسرش پنج سال است به خاطر تنگدستی و کراهت از سختی در تربیت با این وضع معیشتی اجازه فرزند دارشدن نمی‌دهد، گفت: امام می‌فرمایند، بچه دار شوید خداوند روزی آن‌ها را می‌دهد.

به گفته وی بانیان نیکوکار و خیرین می‌توانند با شرکت در پویش «یک شهر یک نفس زیر سایه خورشید» به عنوان باقیات الصالحات حامی یک خانواده نیازمند برای تربیت شایسته و صالح فرزندی شوند که با پرورش و رشد این نوزاد و رسیدن به مدارج و مراتب عالیه علمی و اخلاقی آن در آینده در ثواب تمام خدمات و کار‌های خوب این حامی شریک شوند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات