۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۷۳۲۷۷۵

۱۵ فعالیت محرومیت زدایی یاوران انیس النفوس در آران و بیدگل

۱۵ فعالیت محرومیت زدایی یاوران انیس النفوس در آران و بیدگل
اصفهان - با اجرای پویش «سیره رضوی، مرام علوی» در قالب اطعام و نذری به ارزش ۳۲۹ میلیون و ۵۰ هزار ریال از مددجویان محرومیت‌زدایی و کارگشایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، رحمت‌الله مشرقی مسؤول کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: ۶۱ میلیون ریال از هزینه ۳۲۹ میلیون و ۵۰ هزار ریالی اجرای پویش «سیره رضوی، مرام علوی» برای اطعام و نذری مددجویان در شب‌های قدر را خیران و ۲۶۸ میلیون و ۵۰ هزار ریال آن را یاوران رضوی پرداخت کردند.

وی با اشاره به طبخ و توزیع ۱۸۰ پرس چلو خورش قیمه به ارزش ۱۰۵ میلیون ریال بین نیازمندان، بیماران و ایتام در شب‌های قدرافزود: ۱۰ میلیون ریال از هزینه اطعام توسط خیران پرداخت شد.

مشرقی با اشاره به پخت و توزیع ۱۲۰ پرس غذا چلوخورش قیمه برای ایتام، نیازمندان و بیماران در روز ۲۱ رمضان گفت: ۴۰ میلیون ریال از هزینه ۷۵ میلیون ریالی پخت غذا توسط خیران و ۳۵ میلیون ریال دیگر از سوی سه یاور رضوی کانون انیس النفوس پرداخت شد.

به گفته وی هفت بسته مواد غذایی نیز به ارزش ۳۱ میلیون ریال در شب نوزدهم رمضان بین هفت خانواده آبرومند توزیع که ۲۰ میلیون ریال آن توسط یاوران رضوی و ۱۱ میلیون ریال دیگر از سوی خیرین تامین شد.

مسئول کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل، همچنین برگزاری آیین افطاری ساده برای ۱۳۰ نفر از همسایگان و اهالی محله به ارزش ۳۰ میلیون ریال در روز شهادت امیرالمومنین(ع) به همت و تامین هزینه یاور رضوی این کانون را یادآور شد و افزود: ۵۰ کیلو نذری شله زرد نیز به ارزش ۲۹ میلیون ریال بین مردم محله توسط ۲ یاور رضوی پخت و توزیع شد.

مشرقی در ادامه اسکان و پذیرایی از ۲۰ زائر آستان امامزاده محمد هلال بن علی(ع) با افطاری به ارزش ۱۷ میلیون ریال در روز ۲۱ رمضان توسط ۲ یاور رضوی کانون انیس النفوس را یادآور شد و گفت: مراسم احیای شب ۲۳ رمضان نیز با سخنرانی پیرامون سیره علوی و پذیرایی با هزینه ۱۰ میلیون ریال توسط یاور رضوی برگزار شد.

وی همچنین تهیه ۱۶ بسته خرما به ارزش ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و توزیع بین ۱۶ خانواده توسط سه یاور رضوی در روز بیست و یکم رمضان را یادآور شد و افزود: مراسم احیای شب ۲۱ ماه رمضان نیز به یاد شهیدان حسین قدیرزاده، علی اکبر احمدی فرد و جانباز عملیات رمضان شهید عباس دهقانی با پذیرایی به همت دو یاور رضوی و هزینه هشت میلیون ریال برگزار شد.

به گفته وی پرستاری و پذیرایی یاور رضوی از دو مادر و یک نوزاد در بیمارستان با غذای گرم و آبمیوه به ارزش ۲ میلیون ریال در روز شهادت مولی الموحدین از دیگر خدمات یاوران کانون انیس النفوس در روز ۲۱ رمضان با تأسی به رفتار یگانه ابرمرد عدالت و عبادت بود.

مشرقی اهدای یک دست لباس کامل مردانه به ارزش هفت میلیون ریال، اعطای ۲ قوطی کنسرو ماهی و پنج بسته نان خشک به ارزش یک میلیون و ۹۵۰ هزار ریال، تهیه و توزیع ۵۰ بسته کشک بین کودکان و طبخ و توزیع حلوا در مراسم احیای مسجد وثوق به ارزش ۲ میلیون ریال را از دیگر فعالیت‌های توزیع نذورات توسط یاوران رضوی کانون انیس النفوس به عشق امیرالمومنین علی (ع) با اجرای پویش «سیره رضوی، مرام علوی» در شب‌های قدر برشمرد.

لازم به ذکر است، کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل با حضور ۵۰ یاور رضوی و چهار خادمیار به عنوان حلقه‌ای زنجیره‌َ شبکه خادمیاری کشور در استان اصفهان فعالیت دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات