۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۴۷۷۶۲

مرکز آموزش زبان حوزه‌های علمیه شمالغرب در تبریز تأسیس می شود

مرکز آموزش زبان حوزه‌های علمیه شمالغرب در تبریز تأسیس می شود
استادان مدارس علمیه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با مسئولان علمی و آموزشی بین‌الملل حوزه‌ گفت‌‎وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذبایجان شرقی، استادان مدارس علمیه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با مسئولان علمی و آموزشی بین‌الملل حوزه‌ گفت‌‎وگو کردند.

در ادامه این نشست، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و حجج‌الاسلام والمسلمین روشن تن، حسینی کوهساری، حسینی عارف و دکتر شیعی به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند. در ادامه حجة‌الاسلام سیدشهاب حسینی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی درباره اهمیت زبان نیز به سخنرانی پرداخت. 

در پایان نشست پس از بحث و گفت‌وگو و با تبادل نظر اساتید لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی مکالمه عربی، آموزش زبان‌های ترکی آذری، ترکی استانبولی و روسی و تلاش برای رسمی شدن درس مکالمه در حوزه به تصویب رسید.

همچنین مرکز آموزش زبان حوزه های علمیه در شمال غرب در تبریز با حمایت نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برای آموزش زبان انگلیسی و عربی به طلاب و خانواده‌ آن‌ها تاسیس می‌شود.

شایان ذکر است اولین گردهمایی استادان ادبیات عرب با مدیران مجتمع آموزشی پژوهشی بین‌الملل حوزه‌های علمیه در اردیبهشت امسال با حضور استادان ادبیات عرب مدارس علمیه قم و کاشان برگزار شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات