۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۷۴۷۹۰۹
دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل:

پویش «آوای مادرانه» خادمیاران آران و بیدگلی به یلدای مهربانی می‌رسد

پویش «آوای مادرانه» خادمیاران آران و بیدگلی به یلدای مهربانی می‌رسد
اصفهان – آذر باد از اجرای پویش «آوای مادرانه، یلدای مهربانی» با هدف تامین البسه گرم زمستانی و گوشت قرمز برای حمایت از کودکان سرطانی به مناسبت شب یلدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عباس آذرباددر گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: خادمیاران و یاوران کانون‌های و خیران این شهرستان با رأفت و محبت امام مهربانی‌ها پویش «آوای مادرانه، یلدای مهربانی» را با اهدای البسه گرم زمستانی و گوشت قرمز به مناسبت شب یلدا برای حمایت از کودکان سرطانی منطقه کاشان و آران و بیدگل اجرا می‌کنند.

وی افزود: سهم هر خادمیار و یاور از کانون‌های خدمت رضوی در این پویش خیرخواهانه و خداپسندانه به نیابت از امام مهربانی‌ها یک‌دست لباس برای کودکان دارای بیماری سرطان است.

آذر باد با تاکید بر اینکه خیران کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل نیز می‌توانند به شکرانه سلامتی خود و فرزندانشان با اهدای گوشت قرمز و تعداد لباس دلخواه در این پویش عام‌المنفعه و مومنانه شرکت کنند و مواسات و همدلی همیشگی خود با احسان‌جویان را مثل همیشه به منصه ظهور برسانند.

به گفته وی علاقه‌مندان به مشارکت در اجرای پویش «آوای مادرانه، یلدای مهربانی» علاوه بر خادمیاران، یاوران و خیران کانون‌های خدمت رضوی نیز می‌توانند کمک نقدی خود معادل یک دست لباس زمستانی را در قالب کارت هدیه نقدی برای کودکان با دل‌نوشته مورد نظر خود روی کارت برای کودکان سرطانی اعطا کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل تصریح کرد: خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی از سال گذشته تا کنون طبق نیازسنجی روز هموطنان و همشهریان بیش از پنج مورد پویش مهم و برجسته «یک شهر یک نفس زیر سایه خورشید» برای فرزندآوری، «به عشق رضا به مهر اندیکا» برای کمک به زلزله‌زدگان اندیکا، «اهدای پوشاک و البسه به نیازمندان بشاگرد» در دو مرحله، تامین جهیزیه برای نوعروسان و اهدای سیسمونی در راستای فرزندپروری اجرا کردند.

آذرباد یادآور شد: کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل در جدیدترین پویش اجرایی «اهدای پوشاک و البسه» ۲ هزار دست لباس، و تعدادی کفش و رختخواب را در تعامل با گروه جهادی شهیدان اربابی شهرستان به نیازمندان شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان اعطا کردند و هم اکنون نیز مرحله دوم این پویش نیز در حال اجرا است.

لازم به ذکر است، دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» دارای ۱۶۹ خادمیار رسمی رضوی (۱۰۶ نفر زن و ۶۳ نفر مرد)، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد و تاکنون فعالیت‌های بسیار شاخصی در حوزه محرومیت زدایی و گره‌گشایی از نیازمندان و افراد آبرودار از تامین جهیزیه، سیسمونی و رضایت طلبکاران مالی را با حفظ شأن و منزلت کرامت انسانی احسان جویان انجام داده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات