۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۴۸۰۲۸

ماموریت قالیباف به کمیسیون امنیت ملی درباره حادثه تروریستی راسک

ماموریت قالیباف به کمیسیون امنیت ملی درباره حادثه تروریستی راسک
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیرو‌های امنیتی و انتظامی به فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل حادثه تروریستی راسک اقدام کنند، گفت: ضروری است اقدامات لازم جهت تجهیز پاسگاه‌های مرزی و جلوگیری از تکرار این گونه جنایت‌ها صورت بپذیرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: در ابتدا شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت می‌گویم و از همه محبین اهل بیت عصمت و طهارت که مراسم عزای ام‌المومنین را باشکوه هرچه تمامتر برپا داشتند تشکر می‌نمایم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین ضروری است استمرار جنایت‌های ضدانسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه را محکوم کنم و به جبهه غرب به رهبری آمریکا که با تمام ظرفیت رسانه‌ای، مالی، نظامی و دیپلماتیک به پشتیبانی از این جنایت‌ها ادامه می دهد یادآوری کنم که باید تجربه این روزها به شما ثابت کرده باشد که افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوسته است و همه حمایت‌های شما نخواهد توانست این رژیم را از باتلاقی که در آن گرفتار شده است نجات دهد و تأکید می‌کنم که ادامه این منش ضد انسانی، رسوایی فراگیر جهانی برای شما رقم خواهد زد به گونه‌ای که حتی نزد ملت‌های خود بی‌آبرو خواهید شد.

وی بیان کرد: همچنین به حاکمان و روسای کشورهای اسلامی و عربی یادآوری می‌کنم که شما در پیشگاه ملت‌های مسلمان در آزمون تاریخی قرار دارید و باید بدون شعارهای توخالی با اقدامات عملی وظیفه دینی، انسانی و ملی خود را انجام دهید و متأسفانه باید تصریح کنم که تاکنون در این آزمون سربلند بیرون نیامده‌اید که امیدوارم در روزهای پیش رو با اقداماتی موثر گذشته را جبران کنید.

قالیباف با بیان اینکه جنایت‌های تروریستی حمله به مقر انتظامی در شهرستان راسک و شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان غیور فراجا موجب تأثر فراوان شد، یادآور شد: اینجانب این حادثه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهی محترم انتظامی، فرماندهان و کارکنان جان بر کف فراجا، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و خانواده‌های معزز آن شهیدان والامقام تسلیت و تعزیت می‌گویم.

رئیس قوه مقننه خاطر نشان کرد: علاوه بر آن که لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی به فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شررات اقدام کنند و مسببین این حادثه از عاملین و آمرین را به مجازات برسانند، ضروری است اقدامات لازم جهت تجهیز پاسگاه‌های مرزی و جلوگیری از تکرار این گونه جنایت ها صورت پذیرد.

قالیباف عنوان کرد: کمیسیون امنیت ملی ضمن رسیدگی به نحوه شناسایی و مجازات مسببین این جنایت، گزارشی از امکانات و تجهیزات لازم جهت تقویت امکانات دفاعی مقرهای انتظامی مرزی را ارائه کند.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات