۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۷۴۸۰۵۰

زن صهیونیست: ارتش اسرائیل مادرم را کشت و مرا مجروح کرد

زن صهیونیست: ارتش اسرائیل مادرم را کشت و مرا مجروح کرد
یکی از اسرای آزاد شده صهیونیست در مصاحبه‌ای اعلام کرد ارتش صهیونیستی در هفتم اکتبر مادرش را کشته و او و برادرش را مجروح کرده است.

یک زن اسیر صهیونیست که در جریان مبادله اخیر با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) آزاد شده بود، فاش کرد مادرش بر اثر تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی به خودرویی که آن‌ها را به غزه منتقل می‌کرد در جریان عملیات اسارت در ۷ اکتبر کشته شد.

براساس گزارش آناتولی، او در مصاحبه‌ای که دیروز دوشنبه از شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پخش شد، توضیح داد که نیروهای گردان‌های عزالدین القسام، اسرا را در ۷ اکتبر در یک کامیون سوار کردند و نیرو‌های صهیونیستی به سمت خودرو آتش گشودند.

او افزود که مادرش بر اثر گلوله‌های ارتش صهیونیستی جان باخت، در حالی که او از ناحیه کمر و برادرش از ناحیه پا مجروح شدند.

در همین راستا پیش از این پلیس رژیم صهیونیستی در نوامبر گذشته اطلاعاتی را فاش کرد که نشان می‌داد در کنسرتی که همزمان با عملیات طوفان الاقصی در روز ۷ اکتبر در نوار غزه برگزار می‌شد، یک هلیکوپتر نظامی ارتش صهیونیستی به سوی شهرک‌نشینان تیراندازی کرد.

شهادت شاهدان عینی صهیونیستی در ۱۱ دسامبر که توسط مقاومت در منطقه باری در مرز نوار غزه در ۷ اکتبر بازداشت شدند، همچنین نشان داد که ارتش رژیم صهیونیستی در کشتار شهرک‌نشینان با بمباران مکان‌های آن‌ها با تانک علی‌رغم اطلاع قبلی از حضور آن‌ها در آنجا، دست داشته است. 

به همین ترتیب، سرهنگ ایریز، خلبان صهیونیستی به روزنامه هاآرتص گفت که در جریان حمله مقاومت فلسطین در ۷ اکتبر، مشخص شد که ارتش «پروتکل هانیبال» را فعال کرده است که در آن کشتار اسرا نیز قید شده است. این پروتکل به منظور جلوگیری از انتقال غیرنظامیان صهیونیستی به غزه به عنوان اسیر است.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات