۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۷۴۸۰۶۸
رهبر شیعیان نیجریه:

امام خمینی انقلاب مردم را با تغییر افکار شکل داد + فیلم

امام خمینی انقلاب مردم را با تغییر افکار شکل داد + فیلم
شیخ زکزاکی با تاکید بر اینکه انقلاب تغییر حکومت نیست، تصریح کرد: انقلاب تغییر مردم از درون است و نگرش مردم را تغییر می دهد و هرگاه تفکر مردم تغییر کند، تغییر اساسی پیش می آید.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه با بیان اینکه قبل از انقلاب ایران به این فکر می کردیم که اسلام را به شکوه خود بازگردانیم، گفت: خیلی ها فکر می کردند که باید وارد حکومت شوند و آن را از درون تغییر دهند، بعضی ها هم فکر می کردند که باید از اسلحه استفاده کنند و بجنگند؛ اما راه دیگری را امام خمینی(ره) به ما نشان داد که می شود همه مردم ارتش باشند.

رهبر شیعیان نیجریه با بیان اینکه امام راحل به ما یاد دادند که لازم نیست در حکومت نفوذ کرد و اسلحه به دست گرفت، اظهار داشت: امام خمینی (ره) به ما یاد دادند که قیام کنیم و مردم را بیدار کنیم، هر زمانی که مردم بیدار شوند می توانند نظام را تغییر دهند و این چیزی است که ما از امام خمینی (ره) یاد گرفتیم.

شیخ زکزاکی با تاکید بر اینکه انقلاب تغییر حکومت نیست، تصریح کرد: انقلاب تغییر مردم از درون است و نگرش مردم را تغییر می دهد، هرگاه تفکر مردم تعقییر کند، تعقییر اساسی پیش می آید و امام خمینی(ره) این کار را انجام داد و انقلاب مردم را با تغییر افکار شکل داد.

تعداد بازدید : 2

 

  

ارسال نظرات