۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۴۸۰۹۰
استاد سطوح عالی حوزه علمیه:

رسانه ها باید افکار عمومی جهان را علیه صهیونیست ها تحریک کنند

رسانه ها باید افکار عمومی جهان را علیه صهیونیست ها تحریک کنند
حجت الاسلام رحیمی با اشاره به وظایف رسانه در مقابل جنایت های اسرائیل گفت: رسانه ها بابصیرت افزایی خود نباید اجازه دهند که رژیم صهیونیستی جنایت های خود بر ملتها توجیه کند.

حجت الاسلام عبدالحسین رحیمی استاد سطوح عالی حوزه علمیه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان آذربایجان شرقی، در رابطه با تحلیل خود از وقایع اخیر محور مقاومت گفت: وقتی ظلم و جنایت به حدی بگذرد که درنده خوی به نهایت برسد دشمن باید منتظر چنین طوفانی باشد، در واقع این اقدام شجاعانه و فداکارانه فلسطینی ها، در پاسخ به جنایات کنونی و اخیر اسرائیلی های غاصب است.

وی در ادامه عنوان کرد: حملات محور مقاومت فلسطین سال هاست که علیه صهیونیست ها ادامه داشت، اما در ماه های اخیر شدت گرفته است و مقصر اصلی این جریان رژیم منحوس اسرائیل می باشد.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به نسبت موج بیداری وجدان بشریت در راستای دفاع از مردم مظلوم غزه بیان کرد: همانطور که در برنامه های تلوزیونی دیده میشود و در کشور های مختلف راهپیمایی های صورت گرفته است، معلوم شده که بیداری علیه این ظلم و جنایت ها اتفاق افتاده و مردم بصورت خودجوش دست به کار و اعتراض نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی شده اند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: عجیب هست در کشور های مثل آمریکا، انگلیس، کانادا و فرانسه مردم به صورت خودجوش علیه سیاست های کثیف، پلید و شیطانی اسرائیل غاصب دست به اعتراض خیابانی زده اند و این مورد بحمدالله این را می رساند که بشریت بیدار و متوجه شده است.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه مطالب خود تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل کودک کش که مدعی این همه از عدالت دم می زنند وهم و خیال هست، روپوش گذاشته اند بر روی جنایت های خودشان  البته با الفاظ عدالت و روشنفکری، اصلا در مورد کشور های غربی عدالت معنایی ندارد.

استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد: الحمدالله این جای شکر دارد که بشریت متوجه شده که اینها دورغ می گویند، حقوق بشر یک خیالات محض هست و این خود یک ضربه‌ای مهلکی به این تمدن و تفکر غرب است.

وی با اشاره به وظیفه رسانه ها در این زمینه یاد آوری کرد: این رسانه ها هستند که تائید می کنند مثلا کدام زاویه در این جریان برجسته باشد یا کدام زاویه پوشیده و پنهان بماند و نقش رسانه خیلی مهم است خود صهیونیست ها از همان ساعات اولیه اینطور تصمیم گرفتند که در حوزه رسانه روی مظلوم نمایی خودشان و بر روی هیولاسازی مقاومت مانور دادند و هنوز هم ادامه دارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه اظهار داشت: جنگ رسانه‌ای دشمن با همراه کردن افکار عمومی جهان و توجیه جنایت های رژیم صهیونیستی را باید رسانه ها خنثی کنند، در راستای اهداف پلید اینها بر ملتهای جهان بصیرت افزایی شود.

وی تاکید کرد: رسانه ها باید این جنایت ها را به تصویر بکشند و افکار عمومی جهان را بر خود اسرائیلی تحریک کنند یکی هم نگذارند صهیونیستها مظلوم نمایی و جنایت های خود را توجیه کنند، این مسائل باید در رسانه ها عملی شود، رسانه باید مشخص کند کدام طرف مظلوم و کدام طرف ظالم است.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: همانطور که رهبری فرمودند، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید، صهیونیستها با این جنایت های که در جهان دارند انجام میدهند، حضرت آقا در ادامه تاکید فرمودند که اسرائیل دارد عجله می کند ما گفتیم ۲۵ سال ولی به ۲۵ سال هم نخواهد رسید.

وی در پایان گفت: وعده الهی و قرآن هم، همین است و بزودی تحقق پیدا کرده و از صفحه روزگار حذف خواهد شد، البته اعمال و رفتار اسرائیلی ها هم پیش بسوی نابودیت است و مقاومت در آخر ان شاءالله پیروز این میدان است.

وحید نستوهی
ارسال نظرات