۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۴۸۲۴۹

خدمات آموزشی خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل برای ۶۰۰ نفر

خدمات آموزشی خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل برای ۶۰۰ نفر
اصفهان - خادمیاران کانون خدمت رضوی تخصصی تعلیم وتربیت آران و بیدگل ۶۰۰ نفر را تحت پوشش خدمات آموزشی و اجتماعی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عباس آذرباد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: خادمیاران کانون خدمت رضوی تخصصی تعلیم و تربیت آران و بیدگل از ۶۰۰ نفر از دانش آموزان و خانواده آن‌ها در حوزه تحصیلی، فرهنگی و اجتماعی بویژه برگزاری کلاس تقویتی برای ۱۸۸ دانش آموز محرومیت زدایی کردند.

وی با اشاره به برگزاری سه نشست هم اندیشی کانون تعلیم و تربیت این شهرستان در آذر ماه برای هماهنگی و برنامه‌ریزی کلاس‌های تقویتی گفت: خادمیاران و یاوران این کانون همزمان با آذرماه ۲۷ کلاس تقویتی، کنکور و مشاوره برای ۱۸۸ دانش آموز از مقاطع ابتدایی تا متوسطه در این شهرستان و توابع آن برگزار کردند.

آذرباد ادامه داد: ۱۸ کلاس تقویتی دروس ریاضی، فارسی، قرآن توسط خادمیاران رضوی تعلیم و تربیت برای ۴۷ دانش آموز پایه‌های اول تا ششم ابتدایی، یک کلاس تقویتی درس شیمی برای ۲۰ دانش آموز از پایه دهم تجربی و ریاضی و یک کلاس کنکور نیز برای ۲ دانش آموز در سطح شهرستان برگزار شد.

وی برگزاری یک کلاس درس زبان برای پنج دانش آموز از پایه نهم را یادآور شد و گفت: مشاوره تحصیلی با موضوع آموزش روش‌های صحیح مطالعه نیز برای ۲۱ دانش آموز در دو پایه پنجم ابتدایی و نهم از مقطع متوسطه اول توسط خادمیاران کانون تخصصی تعلیم و تربیت آران و بیدگل برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران وبیدگل برگزاری دو کلاس دینی ترویج سیره زندگی رضوی همراه با محفل قرآنی برای ۳۰ نوجوان دانش آموز پسر و دختر با هزینه پنج میلیون ریال در سطح و شهر و روستای ابوزید آباد را از دیگر خدمات علمی خادمیاران تعلیم و تربیت آران و بیدگل در آذرماه اعلام کرد.

آذرباد با اشاره به برگزاری سه کلاس با محوریت ترویج سیره زندگی رضوی، تفسیر نهج البلاغه، اهمیت فاطمیه و محفل قرآنی برای ۶۳ دانش آموز با هزینه هشت میلیون ریال در سطح شهر افزود: برگزاری آیین تقدیر از دانشجویان فرهنگی در روز دانشجو، اعطای کمک نقدی برای تهیه جهیزیه عروس، سخنرانی خادمیار در مساجد، برگزاری مراسم ایام فاطمیه در مدارس، تشکیل جلسات مشاوره برای رفع مشکلات خانواده ها، جمع آوری کتب کمک درس، برگزاری روضه خانگی، توزیع ۳۰ وعده غذا اهدای بسته‌های یلدایی میوه برای دانش آموزان محروم، پرداخت هزینه درمان دانش آموز بیمار در مجموع با پوشش ۴۱۲ نفر و هزینه ۱۴۷میلیون ریال از دیگر اقدامات خادمیاران کانون تخصصی تعلیم و تربیت آران و بیدگل در آذرماه بود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران وبیدگل یادآورشد: همزمان با آخرین ماه فصل پاییز خادمیاران و یاوران با مشارکت خیران برای جمعیت هدف ۶۰۰ نفر دانش آموزان نیازمند و خانواده‌های آن‌ها در مجموع با هزینه ۱۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی محرومیت زدایی و یاری رسانی کردند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات