۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۴۸۳۴۶

دیدار مدیرعامل و مسئولان خبرگزاری رسا با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

دیدار مدیرعامل و مسئولان خبرگزاری رسا با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی
مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از مدیران و دبیران این رسانه حوزوی با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار و گفت وگو کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا که به همراه جمعی از مدیران و دبیران این رسانه حوزوی به استان مرکزی سفر کرده است در نخستین برنامه سفر خود، در دفتر نماینده ولی فقیه حضور پیدا کرد و با آیت الله قربان علی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک دیدار و گفت وگو کرد.
 
حجت الاسلام محققی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، اقدامات و عملکردهای خبرگزاری رسا، این رسانه حوزوی را مورد اعتماد علما، بزرگان، اعضای شورای عالی حوزه و حوزویان دانست.
 
مدیرعامل خبرگزاری رسا همچنین با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات آیت الله دری نجف آبادی، وی را عالمی مهذب و انقلابی با سابقه های درخشان در مسئولیت‌های مختلف نظام و مورد اعتماد امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و فعالیت‌های ایشان در تقویت حوزه‌های علمیه، ارتباط با مردم و تقویت اهداف و غایات نظام اسلامی در استان مرکزی را، بسیار موثر و سودمند عنوان کرد.
 
بر اساس این گزارش آقای حسین عجمی سردبیر خبرگزاری رسا نیز در این دیدار با ارائه گزارش‌هایی از ‌بخش ها و سرویس‌های مختلف خبرگزاری رسا، اعتماد مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه را سرمایه‌ای ارزشمند برای دست‌اندرکاران خبرگزاری رسا دانست.
 
این گزارش حاکی است آیت الله دری نجف آبادی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از تحولات فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استان مرکزی، نسبت به برنامه‌های حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان نیز مروری داشت.
 
آیت الله دری نجف آبادی همچنین با اشاره به رسالت حوزه‌های علمیه در حمایت و پاسداری از نظام اسلامی، سرمایه گذاری برای نخبه پروری و کادرسازی برای نظام را، ماموریت حوزه‌های علمیه دانست و توصیه‌هایی را در این جهت بیان کرد.
ارسال نظرات