۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۴۸۳۵۳
مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیدار امام جمعه اراک:

دفتر فقه معاصر برگ زرینی در کارنامه پر افتخار حوزه‌های علمیه است

دفتر فقه معاصر برگ زرینی در کارنامه پر افتخار حوزه‌های علمیه است
حجت الاسلام محققی با تحسین تحولات صورت گرفته در حوزه‌های علمیه، این تحولات را ستایش کرد و دفتر فقه معاصر حوزه را برگ زرینی در کارنامه پرافتخار حوزه‌های علمیه دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیدار آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد با قدردانی از خدمات و تلاش‌های آیت الله دری نجف آبادی در استان مرکزی، وی را عالمی مهذب، انقلابی، برخوردار از سابقه درخشان در مسئولیت‌های نظام و نیز مورد اعتماد حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیف کرد که فعالیت‌های ارزشمندی را در تقویت حوزه، ارتباط با مردم و تقویت و تحکیم اهداف و غایات نظام اسلامی در استان مرکزی داشته است.
 
مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های خبرگزاری رسا، با اشاره به دغدغه‌ها و کلان ماموریت‌های خبرگزاری رسا، حفظ و تقویت روحیه انقلابی و روحیه حمایت از نظام اسلامی را از مهم‌ترین دغدغه‌های این خبرگزاری حوزوی دانست و خاطرنشان کرد: بحمدالله قاطبه حوزویان، علما و بزرگان، همراه با نظام اسلامی بوده و پشتیبان ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
 
حجت الاسلام محققی با تحسین تحولات صورت گرفته در حوزه‌های علمیه - به ویژه در عرصه آموزشی - این تحولات را ستایش کرد و دفتر فقه معاصر حوزه را برگ زرینی در کارنامه پرافتخار حوزه‌های علمیه دانست و اظهار داشت: خوشبختانه این مجموعه با تولید آثار ارزشمند علمی و آموزشی از جمله کتاب الفائق فی الاصول، الشخص الاعتباری و سایر آثار، توانسته است توجه علما را به خود جلب کند.
 
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تولید آنتی تز انقلاب از حوزه و قم است خاطرنشان کرد: ما در مقابل جریان اصیل انقلابی حوزه با دو خرده جریان غیر انقلابی و سکولار و مدعیان عدالت خواهی و انقلابی گری مواجه هستیم.
 
مدیرعامل خبرگزاری رسا افزود: خرده جریان غیر انقلابی و سکولار با تولید نظریه‌های به ظاهر علمی به دنبال نهادینه کردن روحیه بی‌تفاوتی و عافیت طلبی نسبت به نظام اسلامی در حوزه‌های علمیه است و مدعیان عدالت خواهی با تندروی و مطالبه غیرمنطقی و غیر اصولی، ضمن سیاه نمایی نسبت به عملکرد حاکمیت و نظام، همواره به دنبال ایجاد چالش و مسئله برای نظام هستند.
 
حجت الاسلام محققی تاکید کرد: خوشبختانه خبرگزاری رسا با رصد دقیق فعالیت و کنش خرده جریان‌های حوزوی، فعالیت‌های روشنگرانه ای را در مواجهه با عافیت طلبان و مدعیان عدالت خواهی انجام داده که تاثیرگذاری و جریان سازی خوبی در فضای حوزه به همراه داشته است.
 
مدیرعامل خبرگزاری رسا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشینه درخشان حوزه‌های علمیه اراک از ظرفیت‌های موجود در این استان، بر لزوم انعکاس ظرفیت‌ها و دستاوردها در عرصه رسانه تاکید کرد.
ارسال نظرات