۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۴۸۴۵۴
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

امر به معروف و نهی از منکر، محور تمدن اسلامی است

امر به معروف و نهی از منکر، محور تمدن اسلامی است
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر ضامن و محور تمدن اسلامی است، گفت: از این ظرفیت برای مبارزه با انحرافات اجتماعی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر ضامن و محور تمدن اسلامی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر سلاحی است که برای مبارزه با انحرافات اجتماعی خداوند در اختیار انبیا، اولیا و مومنین و مومنات قرار داده است، افزود: استفاده از این سلاح نیازمند آموزش های عمومی و تخصصی است.

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: از اهداف برگزاری این جلسه ارتقا سطح آگاهی عمومی و تخصصی نسبت به فریضتین امربه معروف و نهی از منکر است.

وی به ظرفیت صدا و سیما در راستای ترویج ارزش ها اشاره و عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز استان در راستای ارتقای سطح آگاهی عمومی جامعه همکاری لازم را انجام می دهند.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی در مرکز استان از دیگر اقداماتی است که در قالب هشت کارگاه برگزار شده و در پایان ۶۰ نفر موفق به اخذ گواهی لازم شدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان اظهار کرد: اکنون حدود ۷۰۰ نفری برای شرکت در دوره آموزشی سراسری ثبت نام کردند و نام نویسی تا پایان سال و دوره آموزشی تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر نسبت به اجرای طرح جامع عملیاتی با محوریت ۴۰ مسجد، ۴۰ منبر با عنوان فریضتین امر به معروف و نهی از منکر اقدامات لازم را انجام دادند.

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: این طرح در حدود ۲۶ مسجد این عملیات تبلیغی ترویجی امر به معروف و نهی از منکر اجرا شده و این طرح ادامه خواهد داشت.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات