۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۷۴۸۴۶۲
امام جمعه آزادشهر:

سه‌شنبه‌های تریبون آزاد در دبیرستان‌های آزادشهر داریم/بازخوردها بسیار مناسب است

سه‌شنبه‌های تریبون آزاد در دبیرستان‌های آزادشهر داریم/بازخوردها بسیار مناسب است
حجت الاسلام منصوری گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در تمام دبیرستان های شهرستان و برخی از مدارس راهنمایی به صورت تریبون آزاد در سه شنبه های هر هفته از برنامه های ما بوده و بازخورد مناسبی داشته است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام منصوری در جلسه طلاب و فضلای آزادشهری مقیم قم که در منطقه نیروگاه برگزار شد، اظهار داشت: قریب به ده ماه است که به عنوان امام جمعه آزادشهر منصوب شده و اولین کاری که در سطح شهرستان انجام دادیم، برقراری نظم و انضباط در جلسات مسئولان است تا برای مردم ارزش بیشتری قائل شویم.

وی ابراز داشت: برگزاری جلسات ماهانه با روحانیون سطح شهرستان از جمله برنامه های ماست که به صورت منظم در روزهای جمعه برگزار می شود و ساماندهی امور روحانیون از را نیز در برنامه های خود داریم.

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان ساخت: آزادشهر دارای 225 شهید و صدها جانباز و ایثارگر است که دوشنبه های هر هفته به اتفاق فرماندار، فرمانده سپاه و فرمانده نیروی انتظامی از خانواده آنان سرکشی می کنیم.

این استاد حوزه بیان داشت: ما منزل خانواده شهیدی رفتیم که مادر شهید بیان می کرد هفت سال است که کسی خبری از ما نگرفته و حتی منزل جانبازی رفتیم که می گفت 41 سال است که مسئولی به ما سرکشی نکرده است.

حجت الاسلام منصوری اظهار داشت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در تمام دبیرستان های شهرستان و برخی از مدارس راهنمایی به صورت تریبون آزاد در سه شنبه های هر هفته از دیگر برنامه ها بوده و بازخورد مناسبی داشته است و حتی خانواده های دانش آموزان نیز درخواست این جلسات را از ما داشته اند.

وی ابراز داشت: ارتباط قوی با مساجد سطح شهرستان، راه اندازی پایه هفتم در مدرسه علمیه الغدیر آزادشهر، ساماندهی وجوهات شرعی، رفاقت و مطالبه گری از مسئولان شهرستان، راه اندازی گروه امر به معروف و نهی از منکر، برپایی مراسمات دسته روی در سطح شهرستان در مناسبت های گوناگون و ... از جمله برنامه ها بوده است.

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان ساخت: تدین و عظمت مردم آزادشهر را در این مدت ده ماه حضور در این شهرستان از نزدیک مشاهده کرده ام و بحمدالله روحانیت برای دین مردم، زحمت مناسبی کشیده اند و نوکری این مردم افتخار ماست.

این استاد حوزه بیان داشت: حضور پررنگ فضلا و روحانیون آزادشهری مقیم قم در منطقه از درخواست های ماست تا بتوانیم فعالیت های فرهنگی و دینی بهتر و بیشتری را داشته باشیم.

حجت الاسلام میردار وطن، نماینده طلاب آزادشهر نیز در این جلسه اظهار داشت: از حضور حجت الاسلام والمسلمین منصوری، امام جمعه مردمی آزادشهر که اهتمام برای حضور در جمع طلاب و فضلا داشتند، کمال تقدیر و تشکر را داریم و خواستاریم این جلسات به صورت سالانه برگزار شود.

وی به برخی از فعالیت های نمایندگان طلاب اشاره کرد و ابراز داشت: پیگیری برگزاری امتحان شفاهی و امتحان کتبی برای رفع نواقصی پرونده تحصیلی طلاب و همچنین برگزاری کلاس هایی پیرامون پایان نامه نویسی، تندخوانی و ... از جمله کارها بوده است.

نماینده طلاب و فضلای آزادشهر خاطرنشان ساخت: برگزاری برنامه های گوناگون برای خانواده طلاب، توزیع بسته های معیشتی در مناسبت های گوناگون، توزیع برنج در مقاطع مختلف و همچنین پیگیری حل مشکلات برخی از بیماران از دیگر فعالیت ها بوده است.

ارسال نظرات