۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۷۴۸۶۱۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حضور ملت بصیر و در صحنه ایران در ۹ دی طومار اغتشاشگران را در هم پیچید

حضور ملت بصیر و در صحنه ایران در ۹ دی طومار اغتشاشگران را در هم پیچید
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: حضور میلیونی ملت با بصیرت و در صحنه ایران اسلامی در ۹ دی طومار اغتشاشگران را درهم پیچید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود می‌فرماید، بانوان درهمه امور از جمله خانه داری، فرزند داری، همسرداری، فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی با حفظ حیا و حجاب از حضرت فاطمه زهرا (س) الگو برداری کنند.

به گفته وی دفاع از ولایت الهیه در زمان امیرمومنان (ع)، همان دفاع از ولایت فقیه امروز و استمرار ولایت اللهیه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرهنگ غرب را به چالش کشید، اظهارداشت: ما از موضوع زن دفاع نمی‌کنیم بلکه ما درموضوع زن حرف برای گفتن داریم و مطالبه گر هستیم.

وی ادامه داد: امروز این سوال مطرح است که چرا غرب مسائل جنسی سه جانبه وهمجنس بازی به عنوان یک شیوه مترقی مطرح کرده است و حضور نیمه عریان زن بلامانع می‌داند، اما مشکل در کروات یک مرد برایش به عنوان یک چالش مطرح است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به سالروز ۹ دی اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) از روز هجرت پیامبراز مکه به مدینه، فتح مکه، جنگ نهراوان، ۱۵ خرداد، ۱۷ شهریور، ۲۶ دی روز فرار شاه، ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن به عنوان روز‌های یوم الله نام برده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز همین تعابیر را برای ۹ دی و تشییع پیکرشهید حاج قاسم سلیمانی دارد، گفت: این دو روز جزو ایام الله کشور ما است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به حوادث سال ۸۸ اشاره کرد و با اشاره به انجام چندین کودتای مخملی در کشور‌های گرجستان در سال ۲۰۰۳ و اوکراین و قرقیزستان در سال ۲۰۰۴ اظهار داشت: کودتا‌های مخملی در کشور‌های پیرامون ایران شیوه مدرنی برای ساقط کردن حکومت‌های مستقلی بود که با غربی‌ها همسو نبودند.

وی افزود: غرب با تمام توان از کودتاچی‌ها حمایت کرد و در هر سه کودتا جریان غرب گرا نتوانست اکثریت آرا کسب کند، از این رو دولت مستقررا متهم به تقلب کرد.

به گفته وی معترضین در هر سه کشور خواسته خود را از مسیر غیرقانونی دنبال نکردند و هواداران خود در هر سه کشور را به خیابان‌ها آوردند و از یک رای به عنوان هویت بخشی استفاده کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: سفارتخانه‌های غربی به ویژه آمریکا در این سه کشور نقش سازماندهی را بر عهده داشت و در هر سه کشور رهبران معترضین با بنیاد‌های انقلاب‌های بدون خشنونت از جمله بنیاد سُرُوس ارتباط داشتند و در هر سه کشور بازیگر اصلی کودتای مخملی در حکومت همان کشور یک مسؤولیتی را برعهده داشت و معترضان حکومت مستقر را به فساد و ضعف متهم و معترضین با استمرار حرکت خیابانی و تصرف مراکز دولتی به ویژه در پایتخت، دولت مستقر را ساقط کردند، اما در جمهوری اسلامی ایران نتوانستند و شکست خوردند.

وی از بصیرت رهبرمعظم انقلاب به عنوان یکی از عوامل شکست اغتشاشات در ایران نام برد و اظهار داشت: خطبه نماز جمعه معظم له و توسل به امام زمان (عج) و حضور مردم با بصیرت ایران در صحنه سبب شکست اغتشاشات درایران شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش رهبرمعظم که زیر بار اردو کشی اغتشاشاگران نخواهد رفت و اعتراضات باید از مسیر قانون دنبال شود، گفت: نیت پلید اغتشاشگران با حمله به عزاداران و هیات امام حسین (ع) و جسارت به پرچم عزای اباعبدالله الحسین مردم بصیر ایران را به صحنه آورد و طومار اغتشاشگران را در هم پیچید.

به گفته وی ملت قهرمان ایران اسلامی در ۹ دی و حضور میلیونی مردم در صحنه که نشانه بصیرت بالای ملت ایران بود نه تنها فریب پرچم سبزاغتشاشگران را نخوردند از رهبرمعظم انقلاب جدا نشدند بلکه طومار اغتشاشگران را درهم پیچید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امام راحل به تأئیدات الهی مؤید است و رهبر معظم انقلاب نیز با تأئید الهی کشور را به پیش می‌برد، گفت: این اراده امام زمان (عج) بود که کشور پیروز شد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به سراسر دنیا صادر شده است و حشد الشعبی و انصارالله یمن در دفاع از دفاع فلسطین جانانه درمیدان مبارزه با دشمن حاضر شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: امروز در طبقه منفی ۵ و اتاق بسته‌های بسته کاخ سفید تئورسین‌های آمریکا از اینکه از اسرائیل حمایت کردند پشیمان هستند چرا که شکست قریب الوقوع اسرائیل در جنگ با فلسطین، شکست آمریکا است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات