۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۷۴۸۲۶۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

«فردخت» در مقابل وسوسه های ابلیس، فرهنگ ولایت الهیه را ترویج می‌کند

«فردخت» در مقابل وسوسه های ابلیس، فرهنگ ولایت الهیه را ترویج می‌کند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: فردخت در مقابل فرهنگ ابلیس، فرهنگ ولایت الهیه را ترویج می‌کند و هنرمندان و طراحان فردخت پنجه در پنجه ابلیس انداخته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب جشنواره ملی فردخت کاشان که در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد گفت: فردخت در مقابل فرهنگ ابلیس، فرهنگ ولایت الهیه را ترویج می‌کند.

وی افزود: اگر نگاه کلی‌تر داشته باشیم، فعالیت بزرگی که فردخت در زمینه طراحی لباس انجام می‌دهد، نشان دهنده این است که هنرمندان و طراحان فردخت پنجه در پنجه ابلیس انداخته اند.

به گفته وی هنرمندان و طراحان جشنواره ملی فردخت کاشان در مقابل فرهنگ برهنگی ابلیس، طراحی لباس زیبا با ملاک‌های اسلامی را در این جشنواره انجام می‌دهید.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه هر کاری که خداوند دستور داده شیطان عکس آن را می‌گوید، گفت: خداوند حج ابراهیمی را دستور داده است، اما شیطان حج را به تعبیر قرآن به سوت و کف تبدیل می‌کند.

وی افزود: خداوند و پیامبراکرم (ص) سنت ازدواج را قرار داد چرا که هیچ بنایی مهمتر از بنای ازدواج نیست، اما در مقابل ازدواج، شیطان طلاق را جلوه داد و گفت برای طلاق جشن بگیرید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: خداوند سنت ازدواج حلال را برای انسان قرار داد و خانواده دور هم نشسته و به همدیگر محبت کنند، اما ابلیس همجنس بازی دو مرد یا دو زن را ترویج کرده و امروز آن‌ها در آمریکا مجله و اتحادیه دارند و در انتخابات از افراد نامزد ریاست جمهوری حمایت می‌کنند.

به گفته وی اسلام لباس تمیز و زیبا همراه با حیا را قرار داده است، اما شیطان لباس‌های مهیج و شهوت آور و مضر و از نظر پوشش برهنگی را برای انسان‌ها ترویج می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه خطاب به مجریان و هنرمندان و طراحان جشنواره ملی فردخت کاشان گفت: هر لحظه جشنواره ملی فردخت کاشان می‌تواند برای شما حسنه باشد، زیرا در مقابل فرهنگ ابلیس فرهنگ ولایت الهیه را ترویج می‌کنید.

نمایشگاه جشنوراه فردخت از دوم دیماه شروع و تا ۶ دیماه ادامه دارد، تولیدات مانتو از ۲۲ استان کشور در این نمایشگاه ارائه می‌شود، این جشنواره آذرماه امسال در سه بخش اثر، طرح و مقاله و پژوهش آغاز شد، بخش اثر شامل مانتو اجتماع است بخش طرح شامل مجموعه سازی اجتماعی خانواده و در بخش مقاله و پژوهش ثبت نام برای ارسال آثار تا دهم اسفند ماه ادامه دارد.

فردخت نام نمادین لباس مخصوص محلی زنان یکی از مناطق کاشان و هدف از نامگذاری آن بر یک رویداد هنری با موضوع مد و لباس توجه دادن به پیشینه تاریخی و هویت یک تولید عمومی در حوزه پوشش و پوشاک است.

لازم به ذکر است، نمایشگاه آثار منتخب چهارمین رویداد ملی، فرهنگی و هنری فردخت با حضور نماینده، ولی فقیه در کاشان کاشان، سردار سپهر مشاور وزیر کشور و عضو قرارگاه عفاف و حجاب و مسؤولان شهرستان کاشان افتتاح شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات