۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۷۴۸۱۳۷
معاون ستاد اجرایی چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت خبر داد؛

برگزاری افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت دوم دی ماه

برگزاری افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت دوم دی ماه
اصفهان –تقاعدیان از ارسال ۸۰۰ طرح و اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی فردخت خبر داد و گفت: از منتخبین این ۸۰۰ طرح در تالار بزرگ شهر کاشان تجلیل و تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عادله سادات تقاعدیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت ساعت ۱۲:۳۰ روز شنبه دوم دی ماه با حضور سردار سپهر عضو شورای مرکزی قرارگاه عفاف و حجاب کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت نیز چهارشنبه ۶ دی ماه با حضور نمایندگان چهار وزارتخانه مربوطه همراه با تجلیل از منتخبین چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت در تالار شهر کاشان برگزار می‌شود.

تقاعدیان در ادامه از حضور ۶۰۰ نفر شرکت کننده در دوره‌های آموزشی چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت خبرداد و افزود: برای این دوره آموزشی ۱۵۰ ساعت آموزش برای علاقمندان پیش‌بینی شد.

وی ادامه داد: سه دوره آموزشی متوسطه و یک دوره آموزش پیشرفته دانش‌افزایی پوشش ایرانی اسلامی با گواهی بین‌المللی دانشگاه الزهرا برگزار شده است.

به گفته وی در دوره دانش‌افزایی پوشش ایرانی اسلامی چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت کاشان ۱۵۰ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۶۶ نفر از کاشان و مابقی از ۷ استان کشور بودند.

دبیر ستاد برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت همچنین از برگزازی آموزش مانتو ایرانی اسلامی ویژه خیاطان خبر داد و با اشاره به اینکه در این دوره ۳۰۰ نفر شرکت کردند، یادآور شد: حدود ۱۱ عنوان آموزشی نیز در طول جشنواره ملی فردخت برگزار می‌شود.

به گفته وی در مجموع ۱۵۰ ساعت دوره آموزشی ویژه متقاضیان حضور در کلاس‌های آموزشی چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت در کاشان برگزار شد و در مجموع ۶۰۰ نفر در کلاس‌های این دوره از جشنواره شرکت کردند و گواهی حضور در دوره را دریافت کردند.

معاون ستاد اجرایی برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت یادآور شد: جشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش‌بنیان فردخت در چهارمین دوره خود از ۲۸ آذر با حضور هشت داور ملی و بین‌المللی به بخش داوری خود رسید.

تقاعدیان از ارسال ۸۰۰ طرح و اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی فردخت خبر داد و گفت: از مجموع ۸۰۰ طرح و اثر رسیده از سراسر کشور به دبیرخانه مرکزی از برگزیدگان این جشنواره از منتخبین ایم ۸۰۰ طرح در تالار بزرگ شهر کاشان تجلیل و تقدیر خواهد شد.

لازم به ذکر است افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی «فَردُخت» و نمایشگاه آثار منتخب به میزبانی کاشان شهر جهانی نساجی سنتی، روز شنبه ۲ دی ماه همزمان با آغازهفته پوشش ایرانی اسلامی از ساعت ۱۲:۳٠ در سالن مهرگان فرهنگ‌سرای مهر کاشان برگزار خواهد شد و نمایشگاه آثار این جشنواره نیز از شنبه ۲ دی تا جمعه ۸ دی ماه در ورودی تالار شهر شهرداری کاشان دایر و اختتامیه جشنواره نیز چهارشنبه ۶ دی ماه با معرفی نفرات برتر انجام خواهد شد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات