۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۴۸۶۵۰
عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم:

حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
نماینده طلاب و فضلای مشهد حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حامد میرزاخان، نماینده طلاب و فضلای مشهد گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: حمایت مردم از نظام و ولایت فقیه تبلور حماسه 9 دی است و استکبار جهانی همیشه در تلاش برای پایه‌ریزی توطئه و دسیسه‌های جدید بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و عمق این کینه و عداوت استکبار جهانی با انقلاب اسلامی هیچ گاه پایان نمی‌یابد.

حجت الاسلام میرزاخان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: حادثه‌ی ۹ دی یک حادثه‌ی ماندنی در تاریخ ماست. این حادثه، حادثه‌ی کوچکی نیست. این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است، این حماسه به ما یادآوری می‌کند که فقنه‌های دشمن تمامی ندارد و باید با بصیرت و با توجه به راهنمایی های رهبری معظم انقلاب اسلامی  در برابر فتنه های دشمنان ایستادگی کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران همواره در طول چهل و چهار سال گذشته مورد آماج فتنه‌ها ‌و توطئه‌های مختلفی بوده که هر بار هم به شکلی خاص ظاهر شده است‌.

نماینده طلاب و فضلای مشهد تصریح کرد: بزرگداشت حماسه ۹ دی به همگان یاداوری می‌کند که باید در برابر فقته ها هوشیار باشیم و زیرا فقته‌های دشمنان تمام شدنی نیست و دشمنی خود را در هر  زمانی نشان می‌دهند و عمق کینه و عداوت استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است و همیشه به دنبال توطئه و فتنه جدی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام میرزاخان عنوان کرد: تلاش دشمنان برای توطئه افکنی و فتنه انگیزی در کشور، نشانه حیات و سرزندگی و اقتدار و اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران است، وی ادامه داد: با توجه به مسائل و حوادث و توطئه‌های رخ داده از سال‌های گذشته تا به امروز حضور پرشور مردم در گرامیداشت حماسه ۹ دی قطعا خنثی کننده دسیسه‌های دشمنان خواهد بود.

وی با تاکید براینکه بصیرت و آگاهی مردم حماسه ۹ دی را خلق کرد؛ خاطرنشان کرد:  واکاوی ابعاد و زوایای مختلف فتنه سال ۸۸ نشان می‌دهد که ضرورت بازخوانی حماسه ۹ دی برای دانش آموزان و نسل جوان اهمیت دارد تا آنها نیز بتوانند همانند پدران خود در مقابل فتنه ها علیه اسلام و نظام وارد شوند و جولی این فقته ها گرفته شود.

حجت الاسلام میرزاخان یادآور شد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری غیرت دینی عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف و تبدیل کردن تهدیدات به فرصت است، بنابراین بصیرت و عقلانیت خود را باید افزایش داده و حفظ کنیم، نماینده طلاب و فضلای مشهد گفت: امیدواریم انقلاب ایران اسلامی که آرمان امام عزیز و شهدای والامقام است با درایت و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب و بصیرت و آگاهی مردم به قله‌های پیشرفت و موفقیت دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین پیام حماسه ۹ دی به تمام جهانیان این بود که مردم ایران همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی که عزت، سربلندی و پیشرفت و توسعه را برای ما به ارمغان آورده، هستند و تا ابد نیز پشتیبان این انقلاب، نظام و ولایت خواهند بود و دشمنان را ناکام و مأیوس خواهند کرد.

حجت الاسلام میرزاخان در پایان با بیان اینکه حماسه 9 دی روز بصیرت افزایی و نقطه عطفی از تاریخ انقلاب اسلامی است؛ اضافه کرد: ملت بصیر ایران اسلامی در 9 دی سال 88 برای مقابله با فتنه‌گران و دشمنان انقلاب به صحنه آمدند و با یک حرکت خودجوش مردمی به دشمنان و کسانی که نیت سوء به نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند پاسخ محکمی دادند.

ارسال نظرات