۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۴۸۶۵۸

اجتماع باشکوه ۹ دی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد

اجتماع باشکوه ۹ دی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد
همزمان با سالروز حماسه ۹ دی، اجتماع باشکوه اقشار مختلف مردم، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اجتماع با شکوه اقشار مختلف مردمی، طلاب و فضلای حوزه در شهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این تجمع علما، طلاب، روحانیون و مردم ولایتمدار قم با حضور در مدرسه فیضیه، یوم الله 9 دی را گرامی داشتند و با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ضمن میثاق با ولایت، جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین را محکوم کردند.

«ما همه عمار توایم خامنه ای، مطیع فرمان توایم خامنه ای»، «خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»، «در ۹ دی با شور و همصدایی، نابود شد فتنه آمریکایی»، «ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است» بخشی از شعارهایی بود که تجمع کنندگان سر دادند.

در این اجتماع اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، طلاب و اساتید حوزه علمیه قم، شخصیت های حوزوی و استانی حضور داشتند.

اجتماع باشکوه ۹ دی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد

حجت الاسلام علی احتشام استاد سطوح عالی حوزه علمیه در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: بصیرت آن نگاه نافذ است که بخشی از آن از طریق تحقیق و دانش اندوزی و بخش مهم دیگر آن از طریق بندگی محض الهی حاصل می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان داشت: متحجرین و مقدس‌نماها از جمله افرادی هستند که برغم اینکه درس دین خوانده‌اند اما در ظاهر مفاهیم دینی مانده‌اند و هیچوقت بصیرت لازم را نداشته‌اند.

 

ارسال نظرات