۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۷۴۸۸۱۲

برگزاری شب خاطره «روایت حبیب» در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

برگزاری شب خاطره «روایت حبیب» در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی
به همت حوزه هنری قم حوزه هنری قم، ویژه برنامه‌ی «روایت حبیب» با بخش‌هایی متنوع از قبیل؛ اجرای تئاتر، خاطره گویی، شعرخوانی و پخش مستند را برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم شب خاطره روایت حبیب همراه با اجرای نمایش خیابانی، پخش مستند «آغاز پرواز»، خاطره گویی حاج حسین کاجی و شعرخوانی برگزار می شود.
 
این برنامه روز سه‌شنبه 12 دی ماه 1402هم‌زمان با سراسر کشور در ساعت 15 تا 17 در  بلوار غدیر، کوچه 8،‌ مجتمع هدایت برگزار خواهد شد.

از جمله بخش‌های این ویژه برنامه اجرای «سرباز سردار» منتخب جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان است. این نمایش نوشته مرتضی شاه‌کرم به کارگردانی هومن پیری، داستان رشادت و فداکاری سردار سلیمانی و یکی از هم‌رزمان‌شان به اسم حسین یوسف‌الهی است.

همچنین مستند «آغاز پرواز» روایتی از حضور سپهبد قاسم سلیمانی در قم و زیارت حرم حضرت معصومه(س) بر روی پرده نمایش داده خواهد شد.

در نهایت حاج حسین کاجی همراه و هم‌رزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی که بیانی شیوا و شنیدنی دارد، خاطراتش را برای حاضران روایت می‌کند.

در میانه بخش‌های مختلف نیز شاعران نام‌آشنای شهر قم به شعرخوانی خواهند پرداخت.

حضور در این ویژه برنامه که در سالن آمفی تئاتر مجتمع هدایت به نشانی بلوار غدیر، کوچه 8 برگزار می‌شود، برای عمومی آزاد است.

شب خاطره روایت حبیب برگزار می شود

ارسال نظرات