۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۴۸۸۵۵
نماینده ولی فقیه در اصفهان:

تهیه امکانات برای اجرای مناسبت ها و برنامه های ملی و مذهبی بسیار مؤثر است

تهیه امکانات برای اجرای مناسبت ها و برنامه های ملی و مذهبی بسیار مؤثر است
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: تجهیزات و پشتیبانی قوی و منسجمی را برای مناسبت ها و برنامه های ملی و مذهبی فراهم کنید که این امر در حوزه تبلیغات تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اقدامات موثر چند ماه اخیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه ها و مناسبت ها گفت: تهیه امکانات و تجهیزات قوی جهت اجرای مناسبت ها و برنامه های ملی و مذهبی بسیار موثر است.

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: به خصوص مسئله صوت و نور پردازی از مسائل مهم است که باید نسبت به این موضوع، توجه ویژه ای وجود داشت.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام علیرضا ناجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، گزارشی از اقدامات انجام شده در طی 120 روز اخیر از فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارائه کرد و گفت: سفر های شهرستانی و دیدار با ائمه جمعه ، فرمانداران و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج یکی از اقدامات مهمی بوده که در این مدت انجام شده است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان این که هدف از برگزاری سفرهای شهرستانی آشنایی نزدیک با مسائل و رویداد های دفاتر شهرستانی بوده است، اظهار کرد: در عین حال استفاده از نقطه نظرات مسئولین نیز از دیگر اهداف این سفرها بوده و تاکنون از شهرهای تیران، گلپایگان، خوانسار، هرند، ورزنه، بوئین میاندشت، فریدن، فریدونشهر،کاشان، آران و بیدگل،نجف آباد و بهارستان بازدید میدانی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین بود که شش تجمع، راهپیمایی و گردهمایی در سطح اصفهان برگزار شده و علاوه برآن مراسم یوم الله 13 آبان نیز با همکاری و حمایت  سایر دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

حجت الاسلام ناجی با تاکید بر استفاده از ظرفیت همه تشکل ها تصریح کرد: از تدابیر راهبردی و کلیدی شورای استان ایجاد پیوند محکم و استوار در بین تشکل های فرهنگی و اجتماعی است ، تا از حضور مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام و انقلاب اسلامی در مناسبت ها و برنامه ها بهره ببریم.

وی اضافه کرد: سعی بر این است تا متناسب با این اقدام، از ظرفیت سازمان تبلیغات ، دفتر تبلیغات و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان استفاده کنیم./1304/

ارسال نظرات