۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۴۹۰۶۷

مراسم گرامیداشت علامه مصباح برگزار شد

مراسم گرامیداشت علامه مصباح برگزار شد
مراسم گرامیداشت علامه مصباح با عنوان «فقیه و حکیم مجاهد» در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت سومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد.

در این مراسم که با عنوان «فقیه و حکیم مجاهد» نامگزاری شده بود، آیات سیدهاشم حسینی بوشهری، محسن فقیهی، غلامرضا فیاضی، محمود رجبی، مرتضی مقتدایی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور داشتند.

همچنین حجج اسلام والمسلمین ملکی و فرخ فال، قائم مقامان مدیر حوزه های علمیه و علی و مجتبی مصباح یزدی فرزندان مرحوم علامه مصباح، حضور داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم مرحوم علامه مصباح را شبهه ستیز معرفی کرد و علت هجمه به آن مرحوم را حضور در میدان های عمل دانست.

وی با اشاره به اهتمام آیت الله مصباح یزدی به جوانان و ترویج آموزه های اسلامی برای این قشر، طرح ولایت یک نمونه موفق و مداوم عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مصباح یزدی نیز به نمایندگی از خانواده مرحوم آیت الله مصباح و مؤسسه امام خمینی از حضار و دست اندرکاران مراسم تشکر کرد و همچنین اظهار داشت: مرحوم مصباح شخصیتی جهانی است از این رو به خانواده یا تشکل خاصی تعلق ندارد بنابراین همه شما بزرگواران میزبان این مراسم هستید.

همچنین در این مراسم، از تعدادی از کتب مرتبط و آثار مرحوم آیت الله مصباح یزدی رونمایی شد.

ارسال نظرات