۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۷۴۹۱۱۳
آيت‌الله مظاهرى:

مسئولان، عاملان و آمران جنایت کرمان را شناسایی و به سزای اعمال ننگین شان برسانند

مسئولان، عاملان و آمران جنایت کرمان را شناسایی و به سزای اعمال ننگین شان برسانند
حضرت آيت‌الله مظاهرى با صدور پیامی از مسئولان مربوطه خواست با سرعت و دقت، عاملان و آمران و مسببان حمله تروریستی گلزار کرمان را شناسايى كرده و به سزاى اعمال ننگين شان برسانند.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آيت‌الله مظاهرى در پى حادثه تروريستى گلزار شهدای كرمان با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ، از مسؤولان خواست با سرعت و دقت، عاملان و آمران و مسببان اين فاجعۀ بزرگ را شناسايى كرده و به سزاى اعمال ننگين شان برسانند.
 
متن پیام حضرت آيت‌الله مظاهرى به شرح زیر است:
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ» 
 
حادثه تلخ و غمبار تروريستى در شهر كرمان كه به شهادت جمع كثيرى از هموطنان مؤمن و بى دفاع انجاميد، موجب تأسف و تأثر فراوان است. 
 
دست پليد جنايت پيشگانى كه اين فاجعۀ شوم را با قساوت و رذالتِ هرچه تمام‌تر، رقم زده‌اند، به خون مطهر انسان‌هاى با ايمان و بى‌گناهى آلوده شد كه براى گراميداشت ياد و نام شهيدانِ راه حق و فضيلت و به ياد سردار شهيد سليمانى گردهم آمده بودند و بى‌شک، جزاى اين جنايتكاران سنگدل، قهر و غضب و انتقام الهى خواهد بود. 
 
اميد است مسئولان مربوطه با سرعت و دقت، عاملان و آمران و مسببان اين فاجعۀ بزرگ را شناسايى كرده و به سزاى اعمال ننگينشان برسانند. 
 
به همۀ داغديدگان در اين مصيبت جانكاه و به عموم مردم بزرگوار و مقاوم كرمان تسليت عرض مى‌كنم و از خداوند سبحان براى آنان صبر و تسلّا و آرامش و اجرِ صابران، مسألت نموده و علوّ درجات شهيدان و جانباختگان عزيز اين فاجعه دلخراش و نيز شفا و عافيت مجروحان و مصدومان رنج ديده در اين حادثه مولمه را خواستارم. 
 
ولاحول و لا قوة الا بالله العلى العظيم
حسين المظاهرى 
 
ارسال نظرات