۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۴۹۲۶
با حضور استاندار آذربایجان غربی؛

مدرسه علوم دینی شهید شهریکندی مهاباد افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ بهره برداری از مدرسه علوم دینی شهید شهریکندی با حضور استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان شهرستان مهاباد، آغاز شد.
مدرسه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی امروز در آیین بهره برداری از مدرسه علوم دینی شهید شهریکندی با اعلام اینکه مدارس علوم دینی مسئولیت گسترش اسلام را بر عهده دارند، افزود: با افتتاح این مدرسه علمیه زمینه رشد و شکوفایی جوانان این منطقه در مسیر اسلام و گسترش دین پیامبر اعظم (ص) فراهم می شود.

استاندار آذربایجان غربی یکی از دغدغه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را تقویت اعتقادات و باورهای دینی مردم عنوان نمود و گفت: بر ما وظیفه است که در کنار تلاش برای توسعه و عمران کشور با جدیت برای گسترش و نشر فرهنگ و اعتقادات دینی مردم نیز تلاش کنیم.

جلال زاده با بیان اینکه حرکت های اسلامی در دنیا عمیق تر شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس امام راحل بسیاری از مردم آزادی خواه دنیا پیام و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را دریافت کرده و به اسلام روی آورده اند.

جلال زاده پایه های انقلاب اسلامی را براساس اسلام، رهبری و وحدت کلمه استوار دانست و گفت: رشد و توسعه حوزه های فرهنگی، دینی و اعتقادی مردم نیز در اولویت قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ ترین انقلاب های دینی و فرهنگی قرن اخیر دنیا است، دین اسلام و فرهنگ غنی اسلامی را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها مردم تشنه اسلام هستند در حالی که حکومت های آنان در مسیر بندگی کشورهای غربی قرار دارند، افزود: دشمنان ایران اسلامی، با باورهای دینی و اعتقادات عمیق اسلامی مردم جنگ دارند.

گفتنی است، مدرسه علوم دینی شهید شهریکندی مهاباد در زیربنای 3 هزار و 500 مترمربع در سه طبقه شامل یک باب مسجد، 20 حجره، 15 کلاس درس، نمازخانه، کتابخانه، سالن غذاخوری احداث شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات