۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۴۹۳۱۲
مدیرعامل خبرگزاری رسا مطرح کرد؛

لزوم همکاری فعالان رسانه ای جبهه انقلاب برای تحقق مشارکت و رقابت در انتخابات

لزوم همکاری فعالان رسانه ای جبهه انقلاب برای تحقق مشارکت و رقابت در انتخابات
حجت الاسلام محققی تقویت حضور مردم در انتخابات را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: مشارکت و همکاری فعالان رسانه ای جبهه انقلاب در تقویت مشارکت مردم در انتخابات موثر است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیدار با حجت الاسلام علی موسوی مسئول پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) با تجلیل از شهدای حادثه تروریستی کرمان و اعلام انزجار از عاملان این جنایت ددمنشانه و با تبریک دهه بصیرت اظهار داشت: پژوهشکده باقر العلوم(ع) دارای پیشینه مثبت در امر تحقیقات تبلیغی بوده و در دوران جدید نیز با تحولات میدانی روبه‌رو بوده است.

مدیر عامل خبرگزاری رسا مهمترین تحولات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) را در عرصه مساله محوری دانست و ابراز کرد: در بحث مساله حجاب طرح خوبی را به لحاظ روایت جبهه انقلاب از سوی این پژوهشکده شاهد بودیم. همچنین کارهای انجام شده فراکلیشه‌ای و مبتنی بر جرأت و اعتماد به نفس بوده که قابل تحسین است.

لزوم تدوین افق بلندمدت تبلیغی

حجت الاسلام محققی مسئله محوری را در گروه‌های پژوهشکده تبلیغ باقرالعلوم (ع) مبتنی بر تولید دانش کاربردی، بومی و روایت های نوین ارزیابی کرد و گفت: مناسب است برای کارکردها و برون دادهای نوین این پژوهشکده یک افق بلندمدت تدبیر شود.

وی با تاکید بر اینکه ما در مسائل روز با بحث انتخابات روبه‌رو هستیم، ابراز کرد: امیدوارم خبرگزاری رسا کارهای مشترکی با پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در این زمینه داشته باشد؛ تقویت حضور مردم در انتخابات در نقطه مقابل تهاجم دشمن است و تاکید بر مشارکت قوی و رقابت جدی همانطور که رهبرمعظم انقلاب تاکید دارند وظیفه همگان است.

لزوم همکاری رسانه ای فعالان جبهه انقلاب برای تحقق مشارکت و رقابت انتخابات/م

مدیر عامل خبرگزاری رسا با تاکید بر اینکه نگاه محور مقاومت در مواجهه با رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: اگر بخواهیم کار رسانه‌ای شایسته‌ای در دفاع از محور مقاومت انجام دهیم به مشارکت و همکاری فعالان رسانه ای انقلابی نیاز داریم.

حجت الاسلام محققی افزود: خبرگزاری رسا آمادگی دارد که رونمایی محصولات فاخر پژوهشکده باقرالعلوم(ع) را انجام دهد تا این مجموعه بهتر و بیشتر به اهل علم و مردم شناسانده شود.

چهره های رویشی حوزه های انقلابی

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری رسا در زمینه معرفی چهره های رویشی حوزه های انقلابی تلاش داشته، اظهار داشت: این خبرگزاری آمادگی دارد که در زمینه معرفی محققان مطرح و انقلابی با پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی همکاری داشته تا چهره های شاخص انقلابی بهتر شناخته شوند.

مدیر عامل خبرگزاری رسا از برگزاری دوره های آموزشی مشترک با پژوهشکده باقرالعلوم(ع) استقبال کرد و افزود: آمادگی داریم دوره های کارگاهی مشترک با محوریت مکتب امام راحل(ره) را در خبرگزاری رسا برگزار کنیم و در بحث مقابله با تحریف امام راحل(ره) کارهای مشترکی داشته باشیم.

ارسال نظرات