۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد خبر: ۷۴۹۳۳۹
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

همه وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند

همه وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: انتخابات تنها رأی به افراد نیست و رای به اسلام و جمهوری اسلامی ایران است و همه وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری دوشنبه شب در مراسم سوگواری حضرت علی بن باقر علیه السلام در حسینیه نخل سرفره، گفت: همه ما وظیفه دفاع از شعائر دینی را داریم.

وی با اشاره به تغییر رویکرد دشمن از گلوله باران دوران جنگ به شبهه باران امروز، افزود: همانگونه که دوران دفاع مقدس در مقابل توپ و تانک و موشک دشمن ایستادیم و دفاع کردیم، اگر امروز در مقابل شبهات دفاع نکنیم اعتقادات خود را از دست خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری ادامه داد: امروز فضای مجازی فرزندان ما را شبهه باران می‌کنند و اگر اهل بیت (ع) فرزندان زیادی داشتند برای این بود که می‌دانستند فرزندان آن‌ها به دست دشمن به شهادت می‌رسند.

وی ادامه داد: امروز امامزادگان در سراسر دنیا از جمله در ایران و به ویژه در شهرستان کاشان به مانند ستاره می‌درخشند، از این رو باید از برکات امامزادگان استفاده و بهره ببریم.

استاد حوزه علمیه گفت: اگر امام باقر (ع) فرزند خود علی ابن باقر (ع) را به عنوان سفیر خود را به ایران اعزام کرد برای این بود مردم منطقه کاشان از امام باقر (ع) خواستار سفیر شدند تا دین و اعتقادات آن‌ها حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری افزود: فرزندان ما دیروز در جنگ نظامی با دشمن با وجود نداشتن تجهیزات نظامی، اما در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به اشغال دشمن در بیاید و به پیروزی رسیدند.

به گفته وی امروز که ایران از قدرت نظامی برخوردار دشمن جرات ندارد دست از پا خطا کند، اما به لحاظ قدرت اعتقادی و دینی باید به مرحله برسیم که بمباران شبهه دشمن هیچ تاثیری نداشته باشد و خنثی شود.

استاد حوزه علمیه به لزوم داشتن هزاران نوجوان و جوان برای دفاع از اعتقادات تأکید کرد و اظهار داشت: برای دفاع اعتقادی از همه اقشار جامعه حتی محاسن سفید‌ها هم باید وارد میدان شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری یادآور شد: در جنگ سخت سنگر دشمن در مرز قرار داشت، اما امروز دشمن در جنگ فرهنگی تا جیب فرزندان ما نفوذ کرده است و با تصاویر و خبر‌های خود هجمه گسترده‌ای دارند.

به گفته وی در زمان امیرمومنان (ع) دشمن در جنگ فرهنگی و شبهه و شبهه پراکنی موفق شد مردم از اطراف امیرمومنان (ع) دور کنند.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) می‌فرماید، مردم به تبلیغات دشمن گوش دادند و اطراف امیرمومنان (ع) را خالی کردند و امروز نیز اگر به تبلیغات دشمن گوش کنیم، مسجد، هیات، حرم اهل بیت (ع)، جبهه‌های فرهنگی و نظامی خالی می‌شوند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: دشمنی که توانسته اطراف امام معصوم را خالی کند، امروز نیز خواهد توانست اطراف ولایت فقیه را خالی کند و ما باید برای دفاع از این مکتب و شعائر و ارزش‌ها باید آماده باشیم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با ۲۳۲ هزار شهید حرم است و اگر به آرمان‌های شهدا بی اعتنا باشیم فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهدا باشیم و امروز نیز ملت ایران در آستانه یک آزمون بزرگ انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: انتخابات تنها رأی به افراد نیست و رای به اسلام و جمهوری اسلامی ایران است و همه وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات