۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۷۴۹۳۴۷
در راستای آینده پژوهی حوزه علمیه صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل آینده پژوهی مرکز خدمات حوزه با مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

دیدار مدیرکل آینده پژوهی مرکز خدمات حوزه با مدیر حوزه علمیه خواهران فارس
مدیر کل آینده پژوهی و مطالعات راهبردی مرکز خدمات حوزه های علمیه و مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان فارس با مدیر حوزه علمیه خواهران این استان دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام زهرایی مدیر کل آینده پژوهی و مطالعات راهبردی مرکز خدمات حوزه های علمیه و حجت الاسلام عباسپور مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان فارس با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس دیدار و گفت و گو کردند.
 
در ابتدای این نشست حجت الاسلام زهرایی با اشاره به بیان حضرت امام(ره) که فرمود حوزه و روحانیت باید نبض جامعه را در دست داشته باشند، گفت: در حوزه باید نگاه فعال را جایگزین منفعل بودن کرد و با آسیب شناسی به موقع نیاز های جامعه هدف را برطرف کرد.
 
وی با بیان اينکه مبنا و رویکرد مرکز خدمات حوزه صنف محور و مبتنی بر نیاز ها است، اضافه کرد: رویکرد این مرکز رسالت محور و مساله محوربوده و رویکرد کیفی را در برخواهد داشت.
 
در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: برای داشتن حوزه انقلابی باید تمامی نهاد های هم سو دست در دست داده و شناخت نیازمندی های انقلاب و ایران برای برطرف کردن آن ها قدم برداشت‌.
 
وی افزود: توجه و رفع نیازمندی های مدارس علمیه ای  که در معرض فرق ضاله هستند در راس امور قرار بگیرد و تعمیق آزاد اندیشی در بین طلاب گسترش یابد.
 
مدیر حوزه خواهران استان در پایان به نیازمندیهای طلاب خواهر از جمله مسکن طلاب، صیانت از خانواده و ازدواج طلاب اشاره داشت.
ارسال نظرات