۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۷۴۹۴۸۰
در نشست جامعه روحانیت شیراز صورت گرفت؛

تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های تبلیغی روحانیت برای انتخابات + عکس

تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های تبلیغی روحانیت برای انتخابات + عکس
نشست جامعه روحانیت شیراز در حرم سید علاء الدین حسین(ع) برگزار شد و حاضران در این جلسه بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، نشست جامعه روحانیت شیراز در حرم سید علاء الدین حسین(ع) با حضور آیت الله دستغیب رئیس جامعه روحانیت، حجت الاسلام طاهری دبیر جامعه روحانیت و حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر حوزه علمیه فارس برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین رضا زاده سقائی مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در این نشست گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید فرمودند در نتیجه از ظرفیت های تبلیغی علما و روحانیون در جهت تقویت انتخابات باید استفاده کرد.

تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات در نشست جامعه روحانیت شیراز+عکستاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات در نشست جامعه روحانیت شیراز+عکستاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات در نشست جامعه روحانیت شیراز+عکستاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات در نشست جامعه روحانیت شیراز+عکستاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات در نشست جامعه روحانیت شیراز+عکس

ارسال نظرات