۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۷۴۹۵۸۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حاج قاسم نقش بزرگی در زمینه دفاع از امنیت و استقلال کشور در منطقه داشت

حاج قاسم نقش بزرگی در زمینه دفاع از امنیت و استقلال کشور در منطقه داشت
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که حاج قاسم نقش بزرگی برای دفاع از امنیت و استقلال کشور در منطقه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در آیین اختتامیه پویش سرباز حاج قاسم در کاشان، گفت: شهید سلیمانی برای آمدن امام عصر(عج) به دنبال ایجاد امنیت بود.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم نقش بزرگی برای دفاع از امنیت و استقلال کشور در منطقه داشت، افرود: حاج قاسم در اطراف ایران ارتش‌های فلسطین، حماس، جهاد اسلامی، حزب الله، یمن، سوریه، فاطمیون، زینبیون و حشدالشعبی مستقر کرده بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: حاج قاسم معتقد بود اگر دشمن بخواهد به ایران که به عنوان یک حرم مطرح است خدشه وارد کند باید از این ارتش‌ها عبور کند که چنین توانی را ندارد.

وی با بیان اینکه به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود گفت: امنیت امروز ایران اسلامی از رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی است و این مقدمه ایجاد امنیت برای امام عصر (عج) است.

به گفته وی حاج قاسم یکی از حلقه‌های زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) بود و کار برای سردار دل‌ها اجری بزرگ و عظیم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که دشمن یک بمب در کرمان منفجر کرد در حالیکه چندین عملیات تروریستی توسط نیرو‌های امنیتی کشور خنثی شده است، افزود: امروز بخش زیادی از امنیت در خارج از مرز‌های کشور بر عهده سپاه قدس است.

وی ادامه داد: براساس آیه قرآن امروز دشمن اصلی امام عصر (عج) آمریکا و رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل است و بیشترین دشمنی آن‌ها با ایران و حزب الله لبنان است.

سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان نیزبا بیان اینکه پویش سرباز حاج قاسم با نیت معرفی جایگاه و مکتب شهید سلیمانی راه اندازی شد، گفت: سربازی حاج قاسم که سربازی ولایت است باید الگوی ما باشد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در ارتباط با عملیات کربلای پنج می‌فرماید، شب عملیات کربلای پنج شب‌های قدر انقلاب اسلامی است که شهدا در این عملیات حماسه آفریدند.

لازم به ذکر است، پویش سرباز حاج قاسم با هدف ترویج مؤلفه‌های مکتب سلیمانی در جامعه، از ۸ دی آغاز و تا ۲۳ دی ماه ادامه داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات