۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۷۴۹۸۰۹
استاندار لرستان: 

برنامه‌های دهه فجر خلاقانه و با محوریت تبیین انقلاب اسلامی باشد

برنامه‌های دهه فجر خلاقانه و با محوریت تبیین انقلاب اسلامی باشد
استاندار لرستان بر لزوم برگزاری برنامه‌های خلاقانه و دوری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه‌ها با تکیه بر فرهنگسازی در حوزه تبیین انقلاب شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار شب گذشته در جلسه شورای معاونین استانداری و با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به منظور هماهنگی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، گفت: در برگزاری برنامه‌های مربوط به دهه‌فجر باید به سمت و سوی مردمی شدن این آئین‌ها پیش برویم.

استاندار لرستان افزود: برای تأثیرگذاری بیشتر در کنار برنامه‌های پیشین، آئین‌های خلاقانه و ابتکاری هم وجود داشته باشد و در نهایت باید به هدف بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

وی بر دوری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر تاکید کرد و گفت: با توجه به همزمانی دهه فجر با ماه‌های رجب و شعبان، به عنوان یک فرصت مغتنم، وجه مذهبی برنامه‌های این دهه در نظر گرفته شود و موکب‌های مختلف براساس ظرفیت‌های موجود برپا شود. 

زیویار خاطرنشان کرد: توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت در استان باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی گفت: معاونین استاندار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان، فرمانداران با هماهنگی روابط عمومی استانداری لرستان، دستاورد‌های دولت و فعالیت‌های انجام شده در دهه فجر را از طریق رسانه‌ها به سمع و نظر مردم برسانند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات