۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۷۴۹۸۱۰
سردار عباسقلی زاده:

تکلیف امروز ما تبیین فرامین رهبر انقلاب است

تکلیف امروز ما تبیین فرامین رهبر انقلاب است
فرمانده سپاه عاشورا برگزاری کنگره ها و یادواره ها را بهانه ای برای پاسداشت آرمان و اهداف شهدا عنوان و تاکید کرد: تکلیف امروز ما تبیین فرامین رهبر انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سردار پاسدار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا در آیین پایانی جشنواره فعالان فضای مجازی، افزود: رساندن پیام شهدا به تاسی از حضرت زینب(س) تکلیف ماست و اگر آن حضرت نبود امروز از واقعه کربلا خبری نبود.

وی ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم آن گونه که باید فرهنگ جهاد و شهادت را حفظ کرده و انتقال دهیم که اگر می توانستیم در دوران دفاع و پس از آن به مردم انتقال دهیم شاهد برخی صحنه ها نمی شدیم که موجب شرمندگی مان از شهدا شود.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: شهدا از همه تعلقات و هستی خود گذشتند و در برابر ظالم ایستادند و مایه افتخار شدند و امروز به برکت خون شهدا انقلاب به قدرتی تبدیل شده که ابرقدرت ها در برابر آن کم آوردند.

وی با بیان اینکه تبیین فرامین رهبری تکلیف امروز ما در راستای ادای وظیفه در قبال شهداست، گفت: تبیین بیانات امامین انقلاب و آرمان شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین توصیه شهداست همچنانکه شهید مهدی باکری پس از دیدار امام در جبهه سنگر به سنگر فرامین امام راحل را تبیین می کرد.

سردار عباسقلی زاده اظهار کرد: زبان هنر امروز می تواند اهداف و آرمان شهدا را تبیین و ترویج کند و اگر چنین شود قطعا شاهد جامعه ایده آل خواهیم بود و انتظار از اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی در این خصوص انتظار بالایی است.

آیین پایانی جشنواره فعالان فضای مجازی کنگره ملی 10 هزار شهید آذربایجان شرقی با معرفی برگزیدگان آن در کانون بسیج جوانان تبریز برگزار شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات