۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۴۹۹۴۵

جشن تکلیف ۳ هزار دانش آموز کاشانی برگزار شد

جشن تکلیف ۳ هزار دانش آموز کاشانی برگزار شد
اصفهان – امروز سه هزار دانش آموزکاشانی در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان جشن تکلیف و جشن عبادت برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، خحت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در کاشان ظهر امروز در جشن تکلیف و جشن عبادت دانش آموزان کاشانی گفت: امروزجشن عبادت دختران برای من روزعید است.

وی با اشاره به اینکه پرنده برای پرواز نیازبه دو بال دارد و با یک بال نمی‌توان پرواز کرد، افزود: جشن تکلیف شما نیز شروع پرواز شما بسوی خداوند است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: یک بال ما دوستی با خدا و پیامبراکرم (ص) و دوازده امام معصوم و تبعیت از آن‌ها برای انجام واجبات اقامه نماز و رعایت حجاب است و بال دوم نیز دشمن شناسی بیزاری و تنفر از آمریکا و اسرائیل و کسانی که حضرت زهرا (س) و امیرمومنان (ع) و امام حسین (ع) و امامان ظلم کردند.

به گفته وی آمریکا و انگلیس که امروز مردم غزه را به شهادت می‌رسانند دشمن اصلی امام زمان (عج) هستند و با تمام وجود فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: فرشتگان همانگونه که اعمال صالح انسان، احترام به والدین و معلم را یادداشت می‌کنند، اعمال زشت انسان را نیز را یادداشت می‌کنند از این رو در صورتی که متوجه شدید عمل زشتی انجام دادید بلافاصله عذرخواهی کنید.

لازم به ذکر است، در پایان جشن تکلیف و جشن عبادت دانش آموزان کاشانی نماز ظهر و عصر به امامت نماینده، ولی فقیه در کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات