۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۴۹۹۷۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

سیاست دشمن تلاش برای جلوگیری از افزایش جمعیت در ایران است

سیاست دشمن تلاش برای جلوگیری از افزایش جمعیت در ایران است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که امروز سیاست دشمن تلاش برای جلوگیری از افزایش جمعیت در ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، با اشاره به نصب رهبر معظم انقلاب به امامت جمعه تهران ازسوی امام خمینی(ره)، گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، من حکم امام(ره) را با هیچ چیزی در دنیا عوض نمی‌کنم.

وی به بخشی از فراز‌های مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با امامان جمعه اشاره کرد و افزود: در روایات خطبه‌های نماز جمعه یک محور اصلی دارد و آن موعظه است و موعظه تنها اخلاقی نیست بلکه موعظه اجتماعی و سیاسی نیز هست.

نماینده ولی فقیه در کاشان در رابطه با موعظه سیاسی گفت: امام جمعه باید از سرزمین‌های دور از آفاق به مخاطبان خود در نماز جمعه خبر بدهد و ضرر و زیان‌هایی که به جهان اسلام وارد می‌شود بیان کند و منافعی که وجود دارد را نیز باید بیان کند.

وی بیان فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خدمات‌ها و فعالیت‌های عمرانی و عمومی را از موعظه‌های امام جمعه دانست و ادامه داد: همه به موعظه اخلاقی نیاز دارند و همه استغفار می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به موعظه اجتماعی امام جمعه نیز اشاره کرد و گفت: اسراف در آب و نان و بازمانده غذا و برق و سبک زندگی از جمله موعظه‌های اجتماعی است که امامان جمعه باید در خطبه‌های نماز جمعه به آن توجه داشته باشند.

به گفته وی اگر ۸۰ میلیون جمعیت ایران هر کدام تنها یک عدد برنج اسراف کنند بالغ بر ۱۴ تن برنج دور ریخته شده و اسراف است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به چالش افزایش سن ازدواج در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: اگر ما به این باور برسیم که خداوند روز‌های همه جاندارانش را تظمین کرده است سن ازدواج کاهش خواهد یافت.

وی از جوانی جمعیت به عنوان یکی دیگر از موعظه‌های اجتماعی امامان جمعه نام برد و ابراز داشت: امروز سیاست دشمن تلاش برای جلوگیری از افزایش جمعیت در ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام جواد (ع) و ایام اعتکاف، گفـت: پیامبراکرم (ص) می‌فرماید هر ماهی را سه روز ۱۳، ۱۴ و ۱۵ هرماه را روزه بگیرید روز اول ثواب ۱۰ هزار سال عبادت، روز دوم را ثواب ۳۰ هزار سال و روز سوم ثواب صد هزار سال عبادت دارد.

وی افزود: خداوند می‌فرماید ماه رجب را بین خودم و بندگانم ریسمان قرار دادم که هرکس این ریسمان را گرفت به من وصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تبریک میلاد امام جواد (ع) و امام علی (ع) با بیان اینکه تدبیر جواد (ع) جنگ نرم و جنگ شناختی در برابر دشمن بود، اظهار داشت: بنی امیه و بنی عباس به آل علی ظلم‌های بسیاری را روا داشتند.

وی در ادامه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم جعلی گفت: ۶۵ هزار تن مواد منفجره را بر سر مردم مظلوم غزه ریختند و ۶۰ هزار نفر را مجروح و ۳۰ هزار نفر را شهید و مفقود کردند و ۱۰ هزار کودک را به شهادت رسانیدند و ۷ هزار زن را به شهادت رسانیدند.

به گفته وی با مقاومت مردم غزه، اسلام به دنیا ترویج شد و ۳۰ هزار اسرائیلی مجروح شد بطوریکه رئیس سازمان معلولان اسرائیل اعتراف کرد، اسرائیل در هیچ جنگی تا این اندازه مجروح و معلول نداشته است 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: دستیار بایدن در وزارت آموزش و پرورش استعفا داده است و اعلام کرده است نمی‌تواند عضو دولتی باشد که خامی نسل کشی اسرائیل است.

وی ادامه داد: اگر وزیر خارجه منحوس آمریکا اعتراف کرده است از بین بردن حماس غیر ممکن است این خود از دستاورد‌های جبهه مقاومت است.

به گفته وی جان کری اعلام کرده است وقتی بایدن در اتاق فکر ما بود هوشمندانه‌ترین راهبرد‌ها را ارائه می‌کرد، اما امروز از اسرائیلی‌ها هم سطحی‌تر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمله موشکی سپاه پاسداران به اربیل و ادلب سوریه و کشته شدن تعداد زیادی سران تروریست‌ها نشانه اقتدارموشکی جمهوری اسلامی و در تیررس بودن تل آویل است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات