۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۷۵۰۰۲
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

بصیرت تام رهبر معظم انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: نظارت دقیق و بصیرت تام مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمين نعيم آبادي نماينده ولي فقيه در هرمزگان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در آیین گرامی داشت دهه فجر در مسجد اهل بیت (ع) سمنان با تاکید بر لزوم داشتن بصیرت و آگاهی افزود: هر انسانی باید نسبت به تمامی موضوعات مطالعه کند و شناخت و آگاهی خود را بالا ببرد.

وی تصریح کرد: خدا را شکر می کنیم که به وسیله نبوت هدایت و راهنمایی شدیم و شناخت کامل از مکتب و آن چه مربوط به دین است را به ما عطا کرد.

امام جمعه بندر عباس با بیان اینکه حاکمیت فقط از آن خداست گفت: حاکمیت معاویه حاکمیت شیطان است و آن چه سبب انحراف مردم آن زمان از دین و توحید شد حرکت به سوی مبدا شرک بود.

حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی، با اشاره به حوادث بعد از انتخابات اظهار داشت: نظارت دقیق و بصیرت تام مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.
وی تصریح کرد: ایشان با رصد نیات پلید و مقاصد شوم دشمنان مردم و مسؤولان را از آنها آگاه می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی، افزود: مقام معظم رهبری از ابتدای تصدی ولایت و رهبری خود قبل از هر چیز دیگر بر حفظ و حراست از ایمان و اعتقاد و پایگاه های فکری مردم دغدغه و اصرار داشتند./960/پ202/ص


ارسال نظرات