۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۵۰۰۳۰

بیانیه مجمع طلاب و روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور

بیانیه مجمع طلاب و روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور
مجمع طلاب و روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور در بیانیه ای تصریح کرد: این ملت شریف دو حماسه بزرگ در روزهای پایانی سال، پیش رو دارد و بی شک، هم در راهپیمایی ۲۲بهمن و هم در انتخابات ۱۱ اسفند، وطن دوستی و آرمان خواهی خود را بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع طلاب و روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور در پایان پنجمین نشست فصلی خود در شهر مقدس مشهد و در آستانه و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه پایانی نشست خود را به شرح ذیل صادر کردند:

۱. مفتخریم که انقلاب اسلامی با گذشت ۴۵ سال از عمر پرفراز و نشیب خود، همواره بر سر آرمان‌ها و گفتمان اصیل خود ایستاده است و ارزش‌هایی چون استقلال، استکبار ستیزی، دفاع از مظلومان و مستضعفان عالم، ایثار و شهادت و علم و حکمت، همچنان به عنوان خطوط اصلی حکمروایی و اداره این کشور قرار دارند.

۲. ملت ایران در راه استقامت بر ارزش‌ها و حفظ استقلال خود، هزینه‌های زیادی را متحمل شده است و شجره طیبه نظام اسلامی را با خون پاک بهترین های خویش آبیاری کرده است؛  بنابراین تقدیم شهدای عزیز حادثه کرمان، اولین قربانی های ما در این راه نبوده و آخرین هدایای این مردم به پای انقلابشان نیز نخواهد بود.

۳. این ملت شریف، آرمان‌خواه و صبور _ که جای زخم‌های عمیق استعمار و ضربه‌های کاری رژیم پهلوی بر جان آنها هنوز التیام نیافته است و گاه گاهی نیز کم کاری برخی مدیران همچون نمکی بر زخم کهنه آنهاست_ دو حماسه بزرگ در روزهای پایانی سال، پیش رو دارد و بی شک، هم در راهپیمایی ۲۲بهمن و هم در انتخابات ۱۱ اسفند، وطن دوستی و آرمان خواهی خود را بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد.

۴.طلاب و روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور با ملت عزیز عهد می بندند که در راه اعتلای مدیریت شهری و تحقق آرمان شهر اسلامی و خدمت وسیع، بی منت و عادلانه از طریق شهرداری ها، از هیچ تلاشی دریغ ننموده و به رسالت الهی و تاریخی خود در این راستا، عمل نمایند.

والسلام علیکم و رحمةالله

دی ۱۴۰۲

مشهدالرضا(علیه السلام)

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات