۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۵۰۱۱۲
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

۲۷ کمیته در ستاد دهه فجر لرستان فعال هستند

۲۷ کمیته در ستاد دهه فجر لرستان فعال هستند
حجت لاسلام غلامی با بیان اینکه ۲۷ کمیته در ستاددهه فجر لرستان فعال هستند، گفت: برنامه‌ها پیوست انتخاباتی داشته باشد و آرمان‌های انقلاب باحضور و نقش آفرینی مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی و رسانه‌ای ستاد دهه فجر استان گفت: در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر باید مردم و مسئولان نقش آفرینی کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر ضرورت توجه به تنوع بخشی، طراوت، شور و شوق در برنامه‌های جشن انقلاب افزود: اقدامات دستگاه های اجرایی باید برای عموم رسانه‌ ای شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر با محوریت مردم برگزار می شود و بر این اساس یک هزار و ۶۴۰ مسجد فعال استان میزبان جشن های متنوع و عامه پسند است.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: اکنون در یک جنگ رسانه‌ای با دشمن قرار داریم و انتظار می‌رود تهیه، تنظیم و ارائه عملکرد دولت و نظام توسط رسانه ها صورت گیرد.

وی یادآور شد: ۲۷ کمیته در ستاد دهه فجر لرستان فعال هستند و تمامی برنامه‌های این ایام باید پیوست انتخاباتی داشته باشد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه تاکید کرد: از فرصت دهه فجر باید استفاده شود و آرمان‌های انقلاب با حضور و نقش آفرینی مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه زنگ انقلاب در مدارس لرستان به صدا در می آید، عنوان کرد: اجرای برنامه هایی به مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) در سطح شهر و تجلیل از خانواده های شهدای انقلاب، برگزاری جشن انقلاب در یک هزار و ۵۸۹ دهیاری، نشست بصیرتی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه ها، از جمله برنامه ها است.

حجت‌الاسلام غلامی غبارروبی گلزار شهدا، برپایی غرفه های فرهنگی، راه‌اندازی پویش انقلاب مردم در فضای مجازی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی توسط سپاه و اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان را از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات