۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۷۵۰۱۶۷
مدیر مجموعه فرهنگی نوگلان فاطمی خبر داد؛

شرکت ۲۲۰ هزار دانش آموز در پویش «میدونم دوستم داری»

شرکت ۲۲۰ هزار دانش آموز در پویش «میدونم دوستم داری»
مدیر مجموعه فرهنگی نوگلان فاطمی از دریافت ۳۰هزار اثر مرتبط با پویش «میدونم دوستم داری» در ایام فاطمیه توسط دانش آموزان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی ابراهیمی، مدیر مجموعه فرهنگی نوگلان فاطمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: پویش «میدونم دوستم داری» در سال ۱۴۰۲ با همکاری ستاد همکاریها و معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش به دو صورت میدانی و مجازی در ۲۴۰ نقطه کشور برگزار شد.

وی افزود: در بخش میدانی این پویش، دانش آموزان در ایام فاطمیه در قالب هیئات و دسته جات عزاداری با کمک قریب به ۳۰۰ طلبه طرح امین و مربی پرورشی در سراسرکشور برپا شد.

مدیر مجموعه فرهنگی نوگلان فاطمی ادامه داد: در بخش مجازی دانش آموزان با حفظ زیارت نامه حضرت زهرا(س) و با حمایت ستاد و وزارت آموزش و پرورش به یک رویداد ملی و با مشارکت ۶۰۰ دانش آموزان غیرایرانی از کشورهای اندونزی، مالزی، تایلند، افغانستان، عراق، به یک رویداد بین المللی تبدیل شد.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: این رویداد ملی پس از برگزاری، بعد از داوری آثار ۳۱۳ نفر از سوی مجموعه فرهنگی نوگلان فاطمی با حظور حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزار، مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریها، جوایز نفیسی دریافت کردند.

علاوه بر محصولات فرهنگی، هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس از جمله برخی از هدایای مراسم اختتامیه بود.

ارسال نظرات