۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۷۵۰۳۱۸
مشارکت رقابت؛ پشتوانه ایران قوی (۶)؛

حجت الاسلام رضایی: حوزه باید ستاد تبلیغی برای روشنگری زوایای مختلف انتخابات ایجاد کند

حجت الاسلام رضایی: حوزه باید ستاد تبلیغی برای روشنگری زوایای مختلف انتخابات ایجاد کند
امام جمعه مهرشهر استان البرز با اشاره به اهمیت انتخابات، وظیفه حوزه علمیه نسبت به انتخابات را ایجاد ستادی تبلیغی برای روشنگری پیرامون زوایای مختلف انتخابات از جمله ضرورت مشارکت دانست.

حجت الاسلام رضایی امام جمعه مهرشهر استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت انتخابات در مورد وظیفه حوزه علمیه نسبت به انتخابات گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید یک انتخابات پرشور شکل بگیرد و در این زمینه مسئولیت اصلی حوزه ایجاد ستادی برای انتخابات است که از طریق آن طلاب مستعد را آماده کرده و همانند ایام تبلیغ ماه محرم و رمضان آنها را به نقاط مختلف کشور روانه کند تا به جهاد تبیین در خصوص موضوع انتخابات بپردازند.

وی مهم ترین کار در جهاد تبیین انتخابات را روشن کردن ضرورت شرکت در انتخابات و معرفی شاخص های یک نامزد اصلح انتخابات عنوان کرد.

حجت الاسلام رضایی ابراز داشت: البته همه چیز باید در کنار هم باشد؛ در کنار روشنگری طلاب و آگاهان، باید مسئولان با کار و تلاش شبانه روزی به نحوی در زندگی مردم گشایش به وجود بیاورند که مردم آن را احساس کنند تا موجب دلگرمی مردم شود.

امام جمعه مهرشهر کرج در مورد تبلیغات دشمنان مبنی بر شرکت نکردن مردم در انتخابات اظهار داشت: برخی به بهانه های مختلف نظیر مشکلات اقتصادی و...، مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات می کنند؛ مردم ما البته مردمی وفادار و طرفدار نظام اسلامی هستند و همیشه حضور خوبی در انتخابات داشته اند و خواهند داشت اما باید این مسئله هم تبیین شود که اگر هم کسی گله و اعتراضی دارد باید از راه مناسب این کار را انجام دهد و شرکت نکردن در انتخابات راه اعتراض و تغییر شرایط نیست بلکه شرکت نکردن در انتخابات باعث بدتر شدن شرایط کشور و حرکت کردن کشور به سمت هرج و مرج است.

ارسال نظرات