۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۵۰۳۳

نرگس، رمانی با موضوع انقلاب برای نوجوانان منتشر می شود

خبرگزاری رسا ـ رمان«نرگس» دربردارنده خاطرات رحیم مخدومی از روزهای انقلاب توسط انتشارات سوره مهر با ویرایش جدید منتشر می شود.
رمان نرگس، رحيم مخدومي



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رمان«نرگس» دربردارنده خاطرات رحیم مخدومی از روزهای انقلاب توسط انتشارات سوره مهر با ویرایش جدید منتشر می شود.

بر اساس این گزارش، رمان نرگس درباره خاطرات نوجوانی رحیم مخدومی در روزهای انقلاب در ورامین ، و داستان بلندى از مسائل مربوط به انقلاب درفصل بازگشایى مدارس در سال 57 براى نوجوانان است.

داستان درباره خواهر و برادری به نام های اسماعیل و نرگس است که همیشه باهم به ‏مدرسه مى‏رفتند. در یکى از روزهاى آغاز سال تحصیلى، نرگس رابه‏خاطر حجابش از مدرسه اخراج مى‏کنند.

اسماعیل از طریق ‏صحبتهاى آقاى اولیایى، یکى از معلمانش که در همان سال‏ به‏ شهادت مى‏رسد، وارد جریانات سیاسى روز شده و با همکارى‏دوستانش اعلامیه‏هاى حضرت امام را در مدرسه پخش مى‏کند، این‏حرکتها منجر به شورش در مدرسه مى‏شود.

یادآوری می شود، مخدومی هدف خود را از نوشتن این رمان انعکاس درست رویدادهای انقلاب با هدف آشنایی نوجوانان با حوادث و رویدادهای انقلاب اسلامی عنوان کرده است.

گفتنی است، این کتاب اولین بار در سال 74 منتشر شده و پس از چند بار تجدید چاپ قرار شده دوباره با یک ویرایش جدید منتشر شود./919/ن601/ع

ارسال نظرات