۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۷۵۰۶۳۹
رئیس ستاد انتخابات فارس خبر داد؛

تایید صلاحیت ۸۲۳ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس

تایید صلاحیت ۸۲۳ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس
قزل سفلی گفت: به ازای هر کرسی نمایندگی ۴۲ داوطلب خواهیم داشت که نوید این را می‌دهد که یکی از رقابتی‌ترین انتخابات را برای انتخابات مجلس داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، اسماعیل قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس در آیین افتتاح 15 شبکه تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس گفت: در جریان این انتخابات افزون بر 86 هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و تامین امنیت انتخابات در امر سازماندهی و برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و امن مشارکت و فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: تاکنون در استان فارس 823 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده‌اند که به ازای هر کرسی نمایندگی 42 داوطلب خواهیم داشت که نوید این را می‌دهد که یکی از رقابتی‌ترین انتخابات را برای انتخابات مجلس داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: برابر تصیم شورای نگهبان انتخابات در استان فارس به شکل الکترونیک برگزار نخواهد شد.

وی راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی تبلیغات انتخابات را فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با داوطلبان نمایندگی مجلس دانست و افزود: کسانی که در دوره‌های قبل این فرصت را پیدا نمی‌کردند که خودشان را به درستی معرفی کنند الان ظرفیت رسانه ملی در اختیار آن‌ها خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات فارس گفت: این شبکه‌ها که برابر ماده 81 قانون انتخابات و به منظور تحقق انتخابات رقابتی، عدالت رسانه‌ها و بهره‌مندی یکسان افراد در حوزه تبلیغات راه‌اندازی شده می‌تواند هم برای داوطلبان یک فرصت مناسب باشد و هم برای مردم که بتوانند با شناخت بهتری افراد مورد نظر خود را از میان سایر داوطلبان انتخاب کرده و رای مناسب‌تری داشته باشند.

قزل سفلی افزود: به منظور نظارت بر تبلیغات انتخاباتی یک هیات تحت عنوان هیات بررسی تبلیغات در استان ایجاد شده که بناست فرصتی را فراهم کند که ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های عمومی، دولتی و شهرداری‌ها به شکل عادلانه در انتخابات به کار گرفته شود.

ارسال نظرات