۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۵۰۷۲۲

تشریح برنامه‌های ایام الله دهه مبارکه فجر در شهرستان کاشان

تشریح برنامه‌های ایام الله دهه مبارکه فجر در شهرستان کاشان
اصفهان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کاشان برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان کاشان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت رحلت آیت الله نمازی و تشریح برنامه‌های تدارک دیده برای دهه فجر گفت: برنامه‌های دهه فجرانقلاب اسلامی امسال با سه موضوع محوری قرارگاه جهاد امیدآفرینی، کنگره ملی شهدا و انتخابات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه جهاد امیدآفرینی شامل کمیته‌های جهاد تبیین و روشنگری، فرهنگی، فضای مجازی، رسانه و کمیته خدمت رسانی است، افزود: همه فعالیت‌های در قالب این کمیته‌ها برگزار می‌شود.

سرهنگ اکبری برنامه‌های محوری قرارگاه جهاد امیدآفرینی، کنگره ملی شهدا و انتخابات را برنامه‌های سراسری در کشور و شهرستان کاشان اعلام کرد و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه، شور انتخاباتی، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه‌های دهه فجر را از جمله اهداف برگزاری این برنامه‌ها دانست.

وی در ادامه از اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در حوزه‌های فرهنگی، هنری اجتماعی، جهاد تبیین در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال را از ۹ بهمن با عطرافشانی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) آغاز شده است.

به گفته وی عطرافشانی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) که همه ساله از سوی سپاه کاشان برگزار می‌شود به عنوان یک برنامه کشوری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و سازمان بسیج مستضعفین ضبط و تثبیت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با بیان اینکه نشست تبیینی با حضور کارشناسان سیاسی با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مشارکت قوی و امنیت و رقابت قوی درسطح مدارس و دانشگاه‌ها در ایام دهه فجر برگزار می‌شود، یادآور شد: از ابتدای بهمن تا زمان انتخابات در سطح شهرستان یک هزار نشست تبیینی تدارک دیده شده است.

به گفته وی در کمیته فرهنگی و هنری همزمان با سراسر کشور ۸ رویداد ملی با عنوان «ایران قوی» به صورت محله محور انجام می‌شود.

سرهنگ اکبری در ادامه غرفه کودک، نمایشگاه، اجرای تئاتر، سرود و عکاسی در سطح محله‌ها با عنوان «گذرگاه انقلاب»، برنامه «محله نشاط» شامل جشن‌های پیروزی انقلاب و ایام رجبیه و شعبانیه درمدارس و محلات و مساجد، برنامه «مسیر روشن» در راستای جهاد تبیین، پاتوق محله با ایجاد تریبون آزاد و گفت و گوی دوطرفه در ۱۰ نقطه شهر را از جمله برنامه‌های تدارک دیده برای دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان کاشان اعلام کرد.

وی همچنین برگزاری همایش بزرگ ارکان بسیج، اکران تئاتر زندگینامه شهید خادمی، برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه محصولات صنایع دستی و تولید خانگی، پویش‌های رسانه ای، عطرافشانی گلزار شهدا، حضور بر سر مزار ۲۷ شهید انقلاب اسلامی، نورافشانی را دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان کاشان برشمرد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات