۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۵۰۷۵
جنبش سبز علوی:

22بهمن نقطه عطفی برای ختم فتنه جویان و تجدیدپیمان با ولایت است

خبرگزاری رسا ـ جنبش سبز علوی با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر تاکید کرد: یوم الله 22بهمن ماه موعدی برای پیمان مجدد با ولایت و رهبری و نقطه عطفی برای ختم فتنه جویان از عرصه اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی خواهد بود.
22بهمن نقطه عطفی برای ختم فتنه جویان و تجدیدپیمان با ولایت است
به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش سبز علوی با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر با صدور بیانیه ای تاکید کرد: یوم الله 22بهمن ماه موعدی برای پیمان مجدد با ولایت و رهبری و نقطه عطفی برای ختم فتنه جویان از عرصه اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی خواهد بود.

متن بیانیه به این شرح است:

امت خداجوی ایران اسلامی؛

پس از گذشت سه دهه از پیروزی مجاهدات و مبارزات خستگی‌ناپذیر که برای احقاق حقوق معنوی، عدالت‌گستری، بسط و نشر ارزش‌های الهی و انسانی، دست‌یابی به آزادی و ایمان و رفع ظلم و کبرورزی و فساد در ارکان حاکمیت منحوس پهلوی در 22 بهمن ماه سال 57 صورت پذیرفت، اینک کندوکاو در رمز و راز این پیروزی شگرف و عمیق بیش از پیش ضروری می‌نماید.بی شک در این مسیر، ولایت‌پذیری امت، رهبری‌های بی‌بدیل و تاریخ‌ساز امام امت که مظهر تام ولایت مطلقه فقیه بود بیش از سایر عوامل رونمایی می‌کند.

چنانچه بصیرت ملت در پیروی از فرامین راهیانه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی، عاملی مهم و راهگشا در طی شدن مسیر سنگلاخی عبور از گردنه‌های پر خطر دو دهه اخیر بوده است.

امروز نیز این بصیرت و فهم شناسی دقیق و موشکافانه، درک عمیق نسبت به دسته‌بندی‌ها و حرکت‌های تفرقه‌افکنانه دشمن، شناخت راسخ نسبت به موضع‌ دشمن و شناسایی ایادی مزدور کوته‌ نگر او در داخل عاملی برای اوج گرفتن عصبانیت استکبار و به صخره برخورد کردن تیرهای سهمگین او علیه ملت ایران بوده است.

سی سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نام و خاطره شهیدان و امام امت در کنار فرمایشات رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، امیر سرافراز قافله‌ صبر و بصیرت و علمدار هدایت امت،راهی بس پرافتخار و منشی تابناک در پیش روی امت اسلامی در سراسر جهان قرار داده است.

امت اسلامی در ایران نیز الگویی برای سایر ملل و نمونه‌ای قابل اتکا برای رهایی از سلطه، ایستایی در برابر ظلم و آزادی و آزادگی در سایه‌سار ایمان و تعهد به شمار می‌روند.

این خروش و صلابت البته دشمنانی بس غضبناک و خشمگین دارد. دشمنانی که هرازچندگاه به طراحی فتنه‌هایی بر سر راه امت مبارز ایران همت گماشته و در صددند تا روند روبه تعالی ملت را دچار خدشه و تزلزل نمایند. آنان برای اهداف شوم خود نیز همواره پیاده نظامی در داخل یافته و به وسیله آنان، این اهداف را به پیش می‌برند. این در حالی است که این فتنه‌انگیزی‌ها علیرغم خواست دشمن همواره باعث عمق‌یابی بصیرت مؤمنان و جدایی بیش از پیش منافقان از صفوف ملت و یأس و نومیدی کافران و ملحدان شده و اینک که در آستانه روز تاریخی و سرنوشت‌ساز 22 بهمن ماه قرار گرفته‌ایم، این خط مواجهه مومنان با منافقان بیش از گذشته جلوه نموده است.

دشمن با تزویر و خدعه به تأثیرگذاری بر راهپیمایی عمومی و ملی ملت اسلامی ایران می‌اندیشد و این در حالی است که امت اسلامی ایران در این روز در اندیشه به خاک سپاری فتنه‌انگیزی و طرد بیش از پیش فتنه‌جویان و محو و حذف آنان از صفحه سیاسی کشور به سر می‌برند.

جنبش سبز علوی با گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن ماه اعلام می‌دارد که این روز تاریخ‌ساز و روشنگر، موعدی برای پیمان مجدد با ولایت و رهبری، تجدید عهد با شهیدان و امام شهیدان و نقطه عطفی برای ختم فتنه‌جویان از عرصه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور خواهد بود.

مردم مسلمان ایران همواره خود برترین و والاترین برگزارکنندگان یوم‌الله 22 بهمن بوده و تمامی احزاب، جریانات و اشخاص معتقد به ولایت مطلقه فقیه، ارزش‌ها و انقلاب اسلامی هضم در جنبش عظیم و میلیونی ملت بوده‌اند و همین رمز پایائی و ماندگاری انقلاب عزیز اسلامی تاکنون بوده است.

بدون تردید خواب دشمن برای بر هم زدن اتحاد ملت در پیروی از ولایت و اثربخشی فتنه‌انگیزی خواص مغرور و فرعون پیشه جز پریشانی و هراس، تعبیری دیگر برای او نخواهد داشت.

انشاءالله

والسلام‌علیکم و رحمه‌ا... و برکاته
/917/د102/ص
ارسال نظرات