۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۵۰۸۶۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

یمن آمریکا را مستأصل کرده است

یمن آمریکا را مستأصل کرده است
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: ناو‌های آمریکا در منطقه برای حفاظت از کشتی‌های اسرائیل ناتوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در یادواره شهدا منطقه درب فین و خیابان سلمان فارسی در مسجد حجت خیابان بهاران، گفت: مردم ایران از مردم صدر اسلام بهتر هستند، مردم صدر اسلام امام را دیدند و او را همراهی نکردند، اما ملت ایران امام را ندیدند و امام را حمایت کردند.

وی افزود: ملت ایران طی ۴۵ سال تحریم‌های شدید و ظالمانه دشمن هیچگاه حاضر نشده ولایت را با دنیا عوض کند، کاری که در صدر اسلام انجام دادند.

به گفته وی ملت ایران بر خلاف مردم صدر اسلام از جان و مال خود گذشتند، در حالی است که مردم صدر اسلام حاضر نشدند برای امیرمومنان (ع) جان خود را به خطر بیاندازند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در سابقه مردم صدر اسلام فرار از جنگ ثبت و ضبط شده است در حالیکه مردم ایران برای رفتن جبهه از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

وی به حوادث صدر اسلام که منجر شد مردم از ولایت امیرمومنان (ع) دور شده و به سوی معاویه گرایش پیدا کنند، اشاره کرد و افزود: امام حسین (ع) می‌فرماید، سه عامل سبب شد مردم از امیرمومنان دور شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: چون مردم زمان امیرمومنان (ع) حاضر نشدند از مال و جان خود برای دین هزینه کنند و با عشیره و قبیله خود مبارزه کنند، از ولایت امیرمومنان (ع) دور شدند.

وی به لزوم قدر دانستن انقلاب تأکید کرد و گفت: مردم ایران در دوران دفاع مقدس از پس انداز اندک خود برای کمک به جبهه هزینه می‌کردند و اقشار مختلف جامعه، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و روحانیت از جان و مال خود گذشتند.

به گفته وی دوران دفاع مقدس از جمعیت ۳۰ هزار نفری روحانی ایران ۴ هزار روحانی به شهادت رسیدند که این تعداد شهید نسبت به جمعیت روحانیون رقم بسیار بالایی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: در برهه‌ای از زمان ناوگان آمریکا که وارد منطقه می‌شد نخست وزیر ایران تغییر می‌کرد، اما امروز این سیاست‌های آمریکا است که تابع سیاست‌های رهبری و جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امروز کشور کوچکی مانند یمن آمریکا را مستأصل کرده است و در برابر حوثی‌های یمن حرفی برای گفتن ندارد، افزود: ناو‌های آمریکا در منطقه برای حفاظت از کشتی‌های اسرائیل ناتوان است.

وی با بیان اینکه امروز در حال نزدیک شدن به قله قرار داریم و برای رسیدن به قله نباید سست بود و باید خود را تقویت کنیم، گفت: همانگونه که مقامت ملت ایران طی ۱۵ سال قبل از انقلاب و ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی و طی ۶۰ سال گذشته مقاومت کردیم، امروز نیز برای رسیدن به قله مقاومت خود را باید ادامه بدهیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا به الان تنها نزدیک به ۱۰ هزار شرکت تولیدی در کشور احیا شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات