۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۷۵۰۹۲۵

کتاب اخلاق انتخاباتی تجدید چاپ شد

کتاب اخلاق انتخاباتی تجدید چاپ شد
کتاب اخلاق انتخاباتی، گزیده بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده، تجدید چاپ شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مروری بر بیانات و سیره‌ی عملی حضرت آیت‌‌الله‌العظمی خامنه‌‌ای(مدّظلّه‌‌العالی) نشان می‌دهد که ایشان از ابتدای رهبری خویش، تأکید بسیاری بر حضور مردم در همه‌ی صحنه‌‌ها، خصوصاً عرصه‌ی انتخابات داشته و به‌ خوبی پیامدهای مثبت و مهم آن را جهت حفظ نظام و کشور تشریح کرده‌اند. بر این اساس، جهت آشنایی عموم مردم خصوصاً نسل جوان و فرهیخته‌ی کشور، کتاب «اخلاق انتخاباتی» شامل گزیده‌ای قابل توجّه از دیدگاه‌های معظّم‌لّه، در چهار فصل تهیّه و تدوین گردیده است.

در فصل اوّل، به وظایف اقشار و گروه‌های مختلف در انتخابات پرداخته شده، فصل دوّم با عنوان «معیارِ انتخاب اصلح»، ارائه‌کننده‌ی ملاکها و معیارهایی است که معظّم‌لّه در انتخابات مختلف درباره‌ی نامزدها بیان داشته‌اند و فصل سوّم و چهارم نیز دربردارنده‌ی توصیه‌ها و هشدارهای ایشان در زمینه‌ی انتخابات و حواشی آن است.

گفتنی‌ست چاپ چهارم کتاب اخلاق انتخاباتی با شمارگان ۲هزار نسخه روانه‌ی بازار نشر شده و مخاطبان می‌توانند این کتاب را از کتابفروشی‌های سراسر کشور و یا پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir تهیّه نمایند.

ارسال نظرات