۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۵۰۹۸۹

اعزام ۴۲ مددجوی زائر اولی کمیته امداد آران و بیدگل با بدرقه خادمیاران رضوی

اعزام ۴۲ مددجوی زائر اولی کمیته امداد آران و بیدگل با بدرقه خادمیاران رضوی
اصفهان – شیخ استرکی از اعزام ۴۲ مددجوی زائر اولی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل در قالب کاروان «شوق زیارت» با شکوه بدرقه خادمیاران رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، امیرحسین شیخ استرکی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ۴۲ نفر از مددجویان زائر تحت پوشش این نهاد حمایتی با بدرقه گروه تشریفات کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان راهی این سفر زیارتی شدند.

وی افزود: هزینه سفر زائران زائر اولی کمیته امداد آران و بیدگل بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود که از طریق هماهنگی و گفتمان با مدیر هتل ۳ ستاره مشهد، تخفیف ۳۰۰ میلیون ریالی و همراهی خیرین کمیته امداد هزینه این سفر به ۹۰۰ میلیون ریال کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ نفر از مددجویان زائر اولی کمیته امداد از کودکان و نوجوانان بودند افزود: شکوه حضور خادمیاران رضوی با مداحی یاور رضوی و پرچم متبرک آستان قدس در آیین بدرقه زائران در سالن اجتماعات کمیته امداد و هنگام سوار شدن به اتوبوس حال و هوای معنوی بسیار وصف ناپذیر و خاطره‌انگیزی را رقم زد.

به گفته وی بدرقه کاروان شوق زیارت کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل با حضور خادمیاران و پرچم سبز رضوی، عطر اسفند و تبرک به قرآن این سفر خاطره انگیزی را برای مددجویان زائر اولی زیباتر و ماندگار کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات